Рейтинг теми:
  • Голосів: 0 - Середня оцінка: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Велоконцепція проти Євробляхи (T&L)
#1
Велоконцепція проти Євробляхи
 
Євробляха
 
Пару днів власники автівок на іноземних номерах напрягали урядовий квартал: блокували рух автівками, несанкціоновано демонстрували-качали права.
 
Суть питання. В Україні високі платежі за розмитнення-реєстрацію вживаних і нових імпортних авто. Вживану 5-10 річну європейську автівку можна придбати в Литві задешево (від 1000 євро) і вона при тому усе одно буде кращою за новий український «ЗАЗ Ланос» (від 7 тис.дол в грн-еквіваленті), а щоб не платити державі належні збори - їздити на ній в Україні до 1 року типу того, що власник іноземець, а не громадянин України. Кількість таких єврономерних автівок досягла в Україні позначки 150 тисяч і створилася ціла індустрія постачання, обслуговувавання (пригон, виїзд за кордон і зворотній заїзд, «хитрожопі» документи тощо). Тепер оці «хитрожопі», яких вже обізвали «євробляхарями», нахабно вимагають легалізації свого «хитрожопства». Незв’язаність автівки з власником дозволяє уникати відповідальності у серйозних ДТП, наприклад - смертельне збиття пішохода/велосипедиста, тоді автівку просто кидають й зникають з місця пригоди.
 
Деякі партійці й собі вирішили запі(су)аритись на проблемі. Як от Демальянс. Типу євробляхарі – справжній «середній клас» і їхні вимоги абсолютно законні. Показовим був зневажливий плакат на мітингу, демонстрований у багатьох повідомленнях – «Собі купуйте Тавролет, а я хочу Cabriolet!».
 
Правильна позиція щодо євробляхи висвітлена у повідомленнях:
 
Протест "євробляхерів". Чого вони хочуть?
Сергій Фурса – НВ, 06.09.2017 14:35
http://nv.ua/ukr/opinion/fursa/protest-evrobljaherov-chogo-voni-hochut-1802178.html
 
Бунт "бляхоносців". Усупереч закону
Карл Волох – НВ, 07.09.2017 13:37
http://nv.ua/ukr/opinion/volokh/bunt-bljahonostsev-vsuperech-zakonu-1808094.html
 
В кінці серпня євробляхана автівка в Києві на ділянці окружної дороги в Пущі-Водиці насмерть збила велосипедиста… З цього місця переходимо до наступної, більш приємної частини повідомлення.
 
Для чого Києву велоконцепція?
Ксенія Семенова, координаторка АВК по Києву, віце-президентка Європейської федерації велосипедистів і радниця Київського міського голови з питань розвитку велоінфраструктури
УП.Київ, 07.09.2017 14:00
http://kiev.pravda.com.ua/columns/59b124a69db1e/
 
Наприкінці серпня Київська міська державна адміністрація оприлюднила стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції [гіперпосилання в тексті оригіналу за посиланням вище], яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва.
 
Що це за документ і для чого він Києві і його жителям?
 
Яка мета велоконцепції?
 
Стратегія Києва 2025 ставить за мету збільшити частку велосипедних поїздок у Києві з 0,25% до 5% у 2025 році. Це означає, що місто має створити умови, коли щодня на вулицях Києва велосипедом будуть пересуватись від 160 до 200 тисяч людей.
 
Велоконцепція формулює бачення того, як саме  досягнути такого рівня користування велосипедним транспортом. Велоконцепція також пропонує зміни у системі управління містом та надає рекомендації інженерам, як проектувати безпечну та комфортну велоінфраструктуру.
 
На чому ґрунтуються прогнози про покращення транспортної ситуації завдяки велотранспорту?
 
Щоб спрогнозувати ефект збільшення користувачів велотранспорту, використовували наявну транспортну модель Києва. Повний звіт про моделювання є одним з додатків до велоконцепції.
 
Велосипедисти заважають на дорозі! Хіба ні?
 
Ні. За Правилами дорожнього руху велосипедист – повноцінний учасник дорожнього руху і має право рухатися в крайній правій смузі незалежно від того, чи є там велодоріжка чи ще немає. Щоб користувачі велосипедів, автомобілів і пішоходи в Києві комфортно співіснували, потрібно розвивати якісну велосипедну інфраструктуру. Якісна дорожня інфраструктура, зокрема, велосипедна, сприяє підвищенню безпеки руху усіх на дорозі, дозволяє більшій кількості людей обирати велосипед як безпечний та зручний спосіб пересування.
 
Хіба Київ придатний для велосипеда?
 
Так. Хоча Київ є великим за масштабами містом, дослідження авторів транспортної моделі Києва показує: більше половини всіх поїздок у столиці здійснюється на відстані до 8 км. Для такої відстані велосипед – найвигідніший транспорт.
 
Центр Києва стоїть на пагорбах, але кожен користувач велосипеда має кілька варіантів: фунікулер, де облаштовано умови для перевезення велосипеда, перемикання швидкостей, електровелосипед.
 
Врешті-решт, у світі є чимало міст на пагорбах, які вже стали велосипедними, бо зробили для цього відповідну інфраструктуру. Наприклад, Лісабон.
 
До того ж, велоконцепція Києва передбачає інтеграцію велосипеда з громадським транспортом, а також створення мережі перехоплювальних велопарковок біля завантажених транспортних вузлів. Це дасть змогу долати на велосипеді частину відстані і робити меншу кількість пересадок.
 
Чому саме велоконцепція? Без неї не можна будувати велоінфраструктуру?
 
Розвитком велоінфраструктури можуть займатись мерія та її різні департаменти, офісні центри та кав’ярні, ОСББ та мешканці. Концепція допомагає побачити весь спектр питань, які мають бути вирішені на рівні будівництва, утримання, управління та популяризації аби велосипед став безпечним і привабливим способом пересування по Києву, а усі зусилля докладались задля досягнення єдиної мети.
 
Хіба велосипедна інфраструктура вирішить проблеми Києва?
 
Не всі, але частину точно. Часто чути скарги на відсутність альтернатив приватному автомобілю в Києві. 64% поїздок мешканців та мешканок Києва відбувається на відстані до 5 км. Це відстань, яку з легкістю долає велосипедом будь-яка здорова людина без спеціальної фізичної підготовки.
 
Якщо навіть частина цих подорожей буде відбуватись не автомобілем, а велосипедом, на вулицях буде менше припаркованих автомобілів, які заважають руху як пішоходів, так і інших автомобілів.
 
Місто отримає чистіше повітря через зменшення викидів СО2 і шкідливих речовин, а мешканці отримають швидкий, дешевий та комфортний спосіб доїхати до магазину, університету або роботи.
 
Відстань у 5 км будь-якою людиною на велосипеді долається за 15-25 хвилин. Зменшення кількості автотранспорту залишає більше місця для пересування автомобілем для тих, кому це справді необхідно.
 
Як люди дістануться свого житла та офісів на велосипедах? Велодоріжка до кожного будинку?
 
Мережа велоінфраструктури – це комбінація відокремлених велосипедних доріжок на вулицях з інтенсивним і швидким рухом автотранспорту, велосмуг на менш завантажених дорогах та спокійних вулиць і місцевих проїздів, де низька швидкість руху дозволяє спільне використання простору різними користувачами.
 
Тут так багато карт. Як розібратись що і в якій послідовності буде реалізовано?
 
Дійсно, велоконцепція містить кілька карт мережі веломаршрутів. Карта першочергових веломаршрутів створена для того, аби було зрозуміло, які маршрути обирати для цільового фінансування з бюджету та реалізації.
 
[графічне зображення мапи Києва зі схемою веломаршрутів]
 
Загальна карта з переліком вулиць – це дороговказ, який допоможе визначати роль вулиці у веломережі і має використовуватись для включення елементів велоінфраструктури у проекти реконструкцій та капітальних ремонтів вулиць.
 
Наприклад, якщо планується реконструкція вулиці Кирилівської, загальна карта зазначає, що ця вулиця має дуже важливе значення для велосипедного сполучення Куренівки та Подолу і в проекті реконструкції вулиці має бути передбачено умови для руху велотранспорту без потреби виділяти додаткові кошти спеціально на велоінфраструктуру.
 
Як обирались веломаршрути?
 
Схема та пріоритетність велосипедних маршрутів розроблялись на основі методик, які використовуються при плануванні мереж велоінфраструктури в Німеччині. До процесу розробки було залучено мешканців та мешканок різних районів Києва, які користуються велотранспортом, і на основі цієї методики створювали карту маршрутів.
 
[графічне зображення мапи Києва зі схемою черговості створення веломаршрутів]
 
Пріоритетність, транспортний потенціал та доцільність визначались порівнянням трьох основних факторів:
– Щільність забудови та кількість населення районів (концентрація потенційних користувачів маршрутів),
– Наявність рейкового громадського транспорту (велосипеду складно конкурувати з надійним та швидким метро),
– Рель’єф.
 
Після цього оцінювалась технічна можливість: наявність складних розв'язок або інших потенційних перешкод. На основі цього аналізу було визначено рекомендовану послідовність реалізації веломаршрутів.
 
Чи передбачає велоконцепція фінансування і в яких обсягах?
 
Велосипедна концепція – це документ, який формує загальне бачення і методи розвитку велосипедного транспорту.
 
На основі концепції формується детальний план реалізації по роках із зазначенням бюджету (міська цільова програма та програма економічного та соціального розвитку Києва).
 
=====
 
На сайті Асоціації велосипедистів Києва (АВК) знайдено такі анонси найближчих заходів:
 
Велошкола з безпеки руху: Нивки, Оболонь, Троєщина
Дата події: 10 вересня 2017
http://avk.org.ua/event/veloshkola-z-bezpeky-ruhu-nyvky-obolon-trojeschyna-5/
[захід безкоштовний, попередня реєстрація на сайті]
 
Майстер-клас з велоремонту (АВК + Veloprostir)
Дата події: 16 вересня 2017
http://avk.org.ua/event/majster-klas-z-obsluhovuvannya-velosypeda-vid-velotour/
[безкоштовно для членів АВК, 70грн для інших]
 
[Примітка: згадуваний на сайті АВК велотренер Дмитро Макагон і публікатор цього повідомлення – різні особи.]
 
*
Відповісти
#2
А что плохого в количестве этих машин, ну есть и есть, какая то собственно разница, я вот например только рад, как любитель ретро авто, теперь их стало больше и по достаточно адекватной цене, я постоянно читаю про них history-of-autocars.com и только рад увидеть их вживую
Відповісти
#3
Wink 
1. Всі, хто хоч трохи обізнаний з питанням, в курсі, що в Україні є високим ввізне мито на імпортні автівки, що в кінцевому рахунку, значно здорожчує їх ціну для кінцевого споживача і робить їх одними з найдорожчих в Європі. Та небагато хто згадує, звідки те мито взялося і для чого його запроваджувалося ще за кучмівських часів. То ж нагадаю, що це "загороджувальне мито" запроваджувалося як протекціоністський захід, щодо захисту вітчизняного виробника. Принаймні, так декларувалося тоді. Попри пафосні промови про перетворення Запоріжжя на "український Детройт", дуже швидко стало зрозуміло, для чого та для кого його запроваджували. Вже за лічені тижні, "романтики", які розливались соловейками про українські лімузини та аутлендери отримали очікуваний облом, у вигляді заяв вітчизняних автовиробників, мовляв, розробляти власні моделі займе десятки років і вартуватиме це купу ахріліардів доларів, та й загалом, ми і дурні і бідні, проте, дуже хитросракі. Тому, будемо проводити крупновузлову збірку автівок корейської Деу, з запчастин, ввезених без того ж таки загороджувального мита. Тобто, вся ця історія, весь пафос, все дбання про благо народне, виявилися лише мішурою для прикриття а) схеми контрабасу б) монополізації автоконтрабасу в одних потрібних руцях.

2. Рочків через 5, економісти та і просто народ, що мав хоч дрібку солі в голові, почали завважувати, що ЗАЗ другим детройтом так і не став, а загороджувальні мита на такі товари як автівки, довше 3-5 років тримати не варто, оскільки такий протекціонізм надалі дає зворотній від бажаного ефект і в підсумку б"є як по споживачу, що отримуватиме наддорогі авто, так і по виробнику, що маючи неконкурентні переваги лупить захмарні ціни, втрачаючи при цьому на обсягах реалізації і т.п. Але, тоді їх голоси не були почуті, а ті, хто ще пам"ятав історію питання воліли її не згадувати, оскільки або а) мали з цього гешефт або б) визнати, що з прокламаціями про "український Детройт" свого часу довелося всратися жиденько і почуватися використаним кондомом бажаючих не знайшлося. 

3. Час, звичайно, не стоїть на місці. Народ у нас на позір дурний, а до діла мудрий. Та і економіка почала зростати, банки кредитувати. То ж монопольне становище ЗАЗу почало хитатися: брали пристойні автівки в кредит, завозити "по схемах": і ті ж Бентлі, як безмит для інвалідів, і "клони" з перебитими номерами, і по запчастинах, і по переобладнанню тих же вантажівок на бусики і т.п. Вже тоді, варто було замислитися над кардинальним зниженням мита, щоб мати дохід з підвищення обсягів ввезення по-білому. Але, легких шляхів ми не шукаємо, і зі святою впевненістю, що економіка керується не своїми законами, а самодурськими вигадками бюрократів, почалася адресна, вибіркова боротьба з вимушеним прохіндєйством.

4. Однією зі схем ввезення, не найгіршою, до-речі, було т.зв. євробляхерство. Її "підступністю" було те, що скористатися нею могли практично всі бажаючі, а займатися нею міг будь-хто, хто вмів без благословіння і відстьогування регулярної мзди "сматрящім", оскільки бюрократичні формальності мають місце на території інших країн. 

5. Питання почали вирішувати, керуючись комуністичною "класовою свідомістю", яка через майже 30 років після розпаду совка розквітла буйним квітом, часто замінюючи навичку думати та слугуючи єдиним соціальним орієнтиром. Євробляхерів, як колись "куркулів", "тюлюгєнтів" чи "попівських мракобєсів" - оголосили класовим ворогом народу (так само, як активістів/журналістів/ФОП-ів/маршрутників/аліментників/добробатівців/криптовалютників тощо). Почалися повідомлення про ДТП з "євробляхерами" (типу з укр., кацапськими чи спецномерами не потрапляють в ДТП), про паркування на газонах чи місцях для інвалідів (ага, лише бляхери так паркуються), про типу уникнення відповідальності за порушення ПДР (ага, бухі судді чи прокурори на укр.номерах, можна подумать, не порушують ПДР, а як порушать - то притягуються до відповідальності, а не відпускаються з вибаченнями і звільненням з "вовчим білетом" поліцаїв, що "посмів" їх зупинити). Чому не уникають, а "типу уникають"? Маю підстави так вважати, оскільки пам"ятаю, як УСІМ моїм знайомим євробляхерам, що під час Майдану їздили до Міжгір"я прийшли через кілька днів повісточки і щось ніяких проблем ні з ідентифікаціює, ні з пошуком злодєїв у правоохоронців тоді "чомусь" не виникло. То ж про природу такого "уникання" зараз можна робити різні припущення. Скажуть, так, іноді трапляються серйозні ДТП, навіть з жертвами, і важко встановити, хто конкретно був за кермом, бо покидають автівку. Так, таке трапляється. І з бляхерами, і з "мажорами", які на будь-яких номерах уникають відповідальності, і з автівками, що перебувають в угоні чи вносяться до бази угнаних самими водіями, що вчинили ДТП і втікли з місця події. Але, серйозних ДТП в загальному обсязі не така вже й велика кількість, а "їхав бухий, занесло, пом"яв крило, утік покинувши машину" значно більше. При цьому, "чомусь" історія замовчує, що далі відбувається з такими автівками, які на будь-якому СТО за 100 баксів і дві години часу можна довести до товарного вигляду. Якщо їх повертають "власникам", які чи знаходяться самі чи їх якось знаходять, то для чого тоді той хайвай про "неможливо встановити/притягнути"? Ондечки вони, притягуйте. А якщо хтось вирішив добровільно розпрощатися назавжди з автівкою, вартістю 2000+євро, замість втрати права керування, то це буде добровільною згодою на конфікацію т.з. за умови непозбавлення права керування. Чи проблема в тому, що таку автівку треба офіційно вилучити, як безгосподарну та офіційно продати з торгів, замість отримати ті ж 2000Є кешем за "непритягнення" і покласти собі до кишені?

6. Моралізаторство та кивання на беззаконня бляхерів, до якого апелюють борцуни, щоб налаштувати громадську думку проти цих треклятих кровосісів, грунтується на тому, що мало місце порушення ЦЬОГОРІЧНИХ законів, вчинені 3-5-8 РОКІВ ТОМУ, коли відповідних законів не було і в проекті. Так, схема прохіндєйська, але цілком законна. А от якраз такі звинувачення і є не лише прямим і зухвалим порушенням найвищого акту законодавства - Конституції (закон зворотньої дії не має, крім випадків, коли він скасовує чи пом"якшує відповідальність), не лише нонсенсом з правової і логічної точки зору, але і дуже хріновою практикою, аналогічною до поширених за раннього совка. Так, завтра можна буде ухвалити закон, що носити коричневі черевики це злочин і саджати до буцегарні всіх, хто їх носив 1-3-5-10 тому. Такі практики є навіть не шкідливими, а РУЙНІВНИМИ для правової системи та державності, незалежно від осіб, соціальних груп, ситуацій, чиїхось уявлень про "справідлівость", попизденьок про благі наміри тощо і МАЮТЬ ПРИСІКАТИСЯ ОДРАЗУ В ЗАРОДКУ. 

7. Ну, і нарешті, головне. Основною претензією з боку влади до "бляхерів" є збитки, у вигляді недоотриманих бюджетних надходжень від несплати ввізного мита і, відповідно, типу "збитки" для економіки через такі злодєянія. Так от. Насправді - все з точністю до навпаки. Так, середньостатистичний "бляхер" купує автівку за 2-3 тис. євро, які рік-півтора збирає родиною/відкладає з доходу/позичає в знайомих і т.п. Не від "злоби врождьонной" і не від жадоби алчної він "не хоче" купувати той же седан, щоб таксувати чи бусик, щоб підвозити товар до торгівельної точки по-білому за 20-30 тис. євро. і щоб при цьому держава отримала одразу дохріна мита. У 99% таких грошей ПРОСТО Н Е М А Є. І в осяжному майбутньому - не проглядається. Тим більше, якщо в нього забрати знаряддя заробітку, не видавати кредиту та платити з/п 300-500 доларів. Тобто, варіантів  лишається небагато - або бляха, або нічого. Якщо заборонити бляхи, 1-2% "потягнуть" біляк, переважно, кацапського чи китайського виробництва через дешевизну (ага, тут доречно згадати про безпечність, надійність та екологічність, що також закидають бляхерам), тобто, гівно за 5-10 тис.єврів в обсягах - в десятки разів менших, ніж зараз. Тобто, в масштабах бюджету "додастся" мишачий хуй і навіть на статистику це вплине приблизно так: митниця збільшила надходження до бюджету на 0,14%, які подаватимуть для пенсіонерів з двома тищами пенсії в натуральних цифрах типу "двадцять три мільйони", що в масштабах бюджету - комар чхав. Чи це буде великим здобутком? Ні, навіть для митників, які недовиконають план надходжень не на 18,34%, а на 18,2%. Але, це не лише не принесе значних доходів, але й спричинить СУТТЄВІ ЗБИТКИ для бюджету, у вигляді ненадходження до бюджету акцизів та ПДВ від спожитого пального, податків від бізнесу де працюють бляхи і який надає послуги з обслуговування авто, + додаткові витрати на виплату субсидій та соціалки тим, хто втратить роботу через таке "розбляхування". Для ілюстрації масштабів, грубо заокруглюючи для простоти і наочності підрахунку, на око можна описати так. Пальне коштує 30+грн./л. Акциз та ПДВ 10+/л. таксист, перевізник, розвізник товару тощо витрачає, мінімум, 20 л./день, тобто, сплачує 200 грн. податків на день лише купуючи пальне. Нехай, з врахуванням того, що і поза роботою використовує авто, і бувають перевищення 20 л., візьмемо 300 днів на рік, протягом яких паляться 20 л., з яких платиться 200 грн. до бюджету, тобто, за рік - 60000 грн., або майже 2000 єврів. Тобто, за рік, сплачуючи непрямі податки, наповнює бюджет на суму, еквівалентну вартості автівки або тому ж таки ввізному миту з ввезеної по-білому "недорогенької" кацапської чортопхайки. Додатковим плюсом є постійність таких надходжень, на відміну від разового "уривання шмата" та те, що для кінцевого споживача - від сплати непрямих податків ухилитися практично неможливо, оскільки вони є знеособленими, на відміну від персоніфікованого мита, що залишає широкий простір для зловживань від заниження зобов"язань до використання альтернативних схем для повного уникнення сплати, звичайно, "порішавши" питання "з ким треба". Ну, про побіжні збитки, про які вже згадано вище, як то, скорочення робочих місць, податкових надходжень від бізнесу, навіть повністю чорного, який все одно платить ПДВ витрачаючи зароблене, і т.п. також не варто забувати, хоча проілюструвати їх підрахунками значно складніше, але сам факт такої тенденції, гадаю, є очевидним.
Якщо казати простіше, то нормальна господиня, маючи десяток курей, буде мати щодня протягом року десяток яйок, які може чи їсти чи продавати, купуючи м"ясо на базарі, а нерозумна - різатиме щодня по курці, маючи щодня наваристу зупу протягом 10 днів, а потім не маючи ніфіга.

З.І. Якщо що, я взагалі прихильник електромобілів, велосипедів та піших прогулянок, жодного стосунку ні до євроблях, ні до навколобляхерських муток, ні до якихось бляхерських громадських чи політичних кампашок не маю, рівно як і будь-якого особистого інтересу. Просто мені ОСТОЄБЕНІВ той правовий, економічний та інформаційний ІДІОТИЗМ, який закрутили довкола цієї теми. Ну, і, звичайно, по мені, як і по кожному громадянинові в якійсь мірі вдарить вищеописане зниження бюджетних надходжень, але то таке...
РАШИЗМ - НІПРАЙДЬОТЬ! Wink
Відповісти


Схожі теми
Тема: Автор Відповідей Переглядів: Ост. повідомлення
Thumbs Down Гарні праві зібрали народ на вимоги проти України, замість проти Росії Бойко 15 1969 23-02-2017, 13:44
Ост. повідомлення: Бойко
  Санкції Заходу проти Росії не такі знищуючі як Росіі проти Украіни hrushka 0 384 04-01-2016, 16:18
Ост. повідомлення: hrushka
Thumbs Up Це не Росія Проти Заходу, це Реакція Проти Майбутнього Hadjibei 0 616 30-04-2015, 22:41
Ост. повідомлення: Hadjibei

Перейти до форуму: