Рейтинг теми:
  • Голосів: 5 - Середня оцінка: 3.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Все ж таки Портніков дурень чи прикидається (про Портнікова і аеропорти)? (л)
#1
http://www.pravda.com.ua/photo-video/201...0/6968504/
"Львів. Чудовий сучасний термінал. Розпал відпускного сезону. І тотальна відсутність тих, заради кого будуються аеропорти - пасажирів. Це саме те, що я намагався пояснити Борису Колеснікову і його пропагандистському апарату: у бідній країні з монополізованим авіаринком і дорогими квитками такі термінали - не досягнення, а насмішка".
----

Він що, серйозно думає, що в Україні спочатку мала з*явитися багата країна, потім натовпи бажаючих літати мали б збиратися на галявинах і завантажуватися в літаки, які б злітали по колдойобнутим дорогам, маневруючи між автівками, і везли цей люд задешево в усі кінці світу? І лише потім на тих галявинах мали з*явитися сучасні термінали зі смугами для літаків?

Ясно що рейсів нема - якщо аеропорту ще недавно взагалі не було (як от в Харкові), звідки ж візьмуться рейси.

Ні, я не заперечую що є проблеми з привабленням цих рейсів - але ж портніковська постановка питання якась зовсім придуркувата.
Відповісти
#2
(10-07-2012, 19:38 )123 писав(ла): Ясно що рейсів нема - якщо аеропорту ще недавно взагалі не було (як от в Харкові), звідки ж візьмуться рейси.

Причому за совка той аеропорт, хоч і тісненький) за годину обслуговував стільки рейсів, скільки тепер за добу.

Я сам із нього літав такими екзотичними (на сьогодні) сполученнями, як Харків — Черкаси чи Харків — Тернопіль.

Проблема не в терміналі, проблема в ціні квитків та у візовому режимі. Коли пряме сполучення, крім екс-совка, Харків має тільки з Віднем і зі Стамбулом, то про що можна говорити?

Відповісти
#3
(10-07-2012, 19:50 )Сергій Вакуленко писав(ла):
(10-07-2012, 19:38 )123 писав(ла): Ясно що рейсів нема - якщо аеропорту ще недавно взагалі не було (як от в Харкові), звідки ж візьмуться рейси.
Причому за совка той аеропорт, хоч і тісненький) за годину обслуговував стільки рейсів, скільки тепер за добу.

Я сам із нього літав такими екзотичними (на сьогодні) сполученнями, як Харків — Черкаси чи Харків — Тернопіль.

Проблема не в терміналі, проблема в ціні квитків та у візовому режимі. Коли пряме сполучення, крім екс-совка, Харків має тільки з Віднем і зі Стамбулом, то про що можна говорити?

По-перше, не тільки з Віднем і Стамбулом - літають ще літаки в Грузію, в Саудівську Аравію здається теж.

По-друге, як Ви мабуть знаєте, Австрійські Авіалінії літали з Харкова лише тому, що на маленькій смузі того аеропорта могли літати лише специфічні літаки, яких майже ні в кого не було крім австрійців. Ну і в Радянському союзі ще були, про що Ви згадали.

Тобто при всьому бажанні - без нової смуги ніхто крім австрійців літати там не зміг би суто технічно. Тоді як той термінал - то вже неможливість літати не технічна, а загальнокультурна, якщо хочете. Радянським авіалініям і з тим "терміналом" було добре, а пояснити що той "термінал" (подібний до автовокзалу десь в Полтаві, якщо хтось не бачив) є нормою сучасним іноземцям - навряд чи можливо.

Спочатку мають бути створені умови для авіаперевізників, потім вони з*являться - в зворотному порядку ну ніяк не вийде...
Відповісти
#4
(10-07-2012, 20:00 )123 писав(ла): Проблема не в терміналі, проблема в ціні квитків та у візовому режимі. Коли пряме сполучення, крім екс-совка, Харків має тільки з Віднем і зі Стамбулом, то про що можна говорити?

По-перше, не тільки з Віднем і Стамбулом - літають ще літаки в Грузію,

[/quote]

Екс-совок. І до Вірменії літають, і до Росії.

(10-07-2012, 20:00 )123 писав(ла): в Саудівську Аравію здається теж.

Не звертав уваги й не знаю, наскільки вона актуальна.

(10-07-2012, 20:00 )123 писав(ла): По-друге, як Ви мабуть знаєте, Австрійські Авіалінії літали з Харкова лише тому, що на маленькій смузі того аеропорта могли літати лише специфічні літаки, яких майже ні в кого не було крім австрійців. Ну і в Радянському союзі ще були, про що Ви згадали. Тобто при всьому бажанні - без нової смуги ніхто крім австрійців літати там не зміг би суто технічно.

Австрія літаків не виробляє взагалі. Якщо австріяки знайшли літаки, то й будь-хто инший міг знайти.

(10-07-2012, 20:00 )123 писав(ла): Тоді як той термінал - то вже неможливість літати не технічна, а загальнокультурна, якщо хочете. Радянським авіалініям і з тим "терміналом" було добре, а пояснити що той "термінал" (подібний до автовокзалу десь в Полтаві, якщо хтось не бачив) є нормою сучасним іноземцям - навряд чи можливо.

Та ще 10-20 рейсів на добу могли б літати безперешкодно з автовокзалом замість терміналу.

(10-07-2012, 20:00 )123 писав(ла): Спочатку мають бути створені умови для авіаперевізників, потім вони з*являться - в зворотному порядку ну ніяк не вийде...

Не знаю, чи в котромусь із тих напрямків щось вийде. Хоча була вже цікава придибенція: квиток Харків — Штутґарт — Харків (щоразу з пересадкою в Києві) коштував дешевше, ніж Київ — Штутґарт — Київ.

Відповісти
#5
(10-07-2012, 20:14 )Сергій Вакуленко писав(ла):
(10-07-2012, 20:00 )123 писав(ла): По-друге, як Ви мабуть знаєте, Австрійські Авіалінії літали з Харкова лише тому, що на маленькій смузі того аеропорта могли літати лише специфічні літаки, яких майже ні в кого не було крім австрійців. Ну і в Радянському союзі ще були, про що Ви згадали. Тобто при всьому бажанні - без нової смуги ніхто крім австрійців літати там не зміг би суто технічно.

Австрія літаків не виробляє взагалі. Якщо австріяки знайшли літаки, то й будь-хто инший міг знайти.

То були канадські літаки. Я літала. Справді, хто завгодно міг.
Відповісти
#6
Angry 
переліт через уркаїнський кордон дуже дорого коштує. За внутрішні авіаперевезення вже не кажу - то тіко для людей яких ми всі знаємо.

Відповісти
#7
(10-07-2012, 19:38 )123 писав(ла): Він що, серйозно думає, що в Україні спочатку мала з*явитися багата країна, потім натовпи бажаючих літати мали б збиратися на галявинах і завантажуватися в літаки, які б злітали по колдойобнутим дорогам, маневруючи між автівками, і везли цей люд задешево в усі кінці світу? І лише потім на тих галявинах мали з*явитися сучасні термінали зі смугами для літаків?

Досі в усіх інших країнах було саме так.

Відповісти
#8

Хто сумнівається - хай піде попрацювати в РЕАЛЬНИЙ бізнес і буде вигнаний з ганьбою на наступний день.
Спочатку - ОЦІНКА попиту на послуги (з точністю 5-10-20%), а вже потім - капіталовкладення.

Спробуйте позичити гроші в банку під заставу своєї квартири і на ті гроші відкрити кінотеатр в який буде ходити 20% від максимуму - тоді зрозумієте про що мова.


(10-07-2012, 19:38 )123 писав(ла): http://www.pravda.com.ua/photo-video/201...0/6968504/
"Львів. Чудовий сучасний термінал. Розпал відпускного сезону. І тотальна відсутність тих, заради кого будуються аеропорти - пасажирів. Це саме те, що я намагався пояснити Борису Колеснікову і його пропагандистському апарату: у бідній країні з монополізованим авіаринком і дорогими квитками такі термінали - не досягнення, а насмішка".
----

Він що, серйозно думає, що в Україні спочатку мала з*явитися багата країна, потім натовпи бажаючих літати мали б збиратися на галявинах і завантажуватися в літаки, які б злітали по колдойобнутим дорогам, маневруючи між автівками, і везли цей люд задешево в усі кінці світу? І лише потім на тих галявинах мали з*явитися сучасні термінали зі смугами для літаків?

Ясно що рейсів нема - якщо аеропорту ще недавно взагалі не було (як от в Харкові), звідки ж візьмуться рейси.

Ні, я не заперечую що є проблеми з привабленням цих рейсів - але ж портніковська постановка питання якась зовсім придуркувата.

Відповісти
#9
Thumbs Up 
(10-07-2012, 22:08 )Sviatoslav D писав(ла): Досі в усіх інших країнах було саме так.

Відповісти
#10
і ВСЕ, що той пише, для автора - що червона ганчірка для козла.


(10-07-2012, 22:26 )Гоголь писав(ла): Хто сумнівається - хай піде попрацювати в РЕАЛЬНИЙ бізнес і буде вигнаний з ганьбою на наступний день.
Спочатку - ОЦІНКА попиту на послуги (з точністю 5-10-20%), а вже потім - капіталовкладення.

Спробуйте позичити гроші в банку під заставу своєї квартири і на ті гроші відкрити кінотеатр в який буде ходити 20% від максимуму - тоді зрозумієте про що мова.


(10-07-2012, 19:38 )123 писав(ла): http://www.pravda.com.ua/photo-video/201...0/6968504/
"Львів. Чудовий сучасний термінал. Розпал відпускного сезону. І тотальна відсутність тих, заради кого будуються аеропорти - пасажирів. Це саме те, що я намагався пояснити Борису Колеснікову і його пропагандистському апарату: у бідній країні з монополізованим авіаринком і дорогими квитками такі термінали - не досягнення, а насмішка".
----

Він що, серйозно думає, що в Україні спочатку мала з*явитися багата країна, потім натовпи бажаючих літати мали б збиратися на галявинах і завантажуватися в літаки, які б злітали по колдойобнутим дорогам, маневруючи між автівками, і везли цей люд задешево в усі кінці світу? І лише потім на тих галявинах мали з*явитися сучасні термінали зі смугами для літаків?

Ясно що рейсів нема - якщо аеропорту ще недавно взагалі не було (як от в Харкові), звідки ж візьмуться рейси.

Ні, я не заперечую що є проблеми з привабленням цих рейсів - але ж портніковська постановка питання якась зовсім придуркувата.

Відповісти
#11
Як перший аеропорт братів Райт, приблизно...

Відповісти
#12
наввипередки.

і я навіть не кажу про те, що не певен що такі літачки взагалі ще нові бувають щоб їх можна було купити, в австрійців вони не надто нові.

(10-07-2012, 20:23 )pani писав(ла):
(10-07-2012, 20:14 )Сергій Вакуленко писав(ла):
(10-07-2012, 20:00 )123 писав(ла): По-друге, як Ви мабуть знаєте, Австрійські Авіалінії літали з Харкова лише тому, що на маленькій смузі того аеропорта могли літати лише специфічні літаки, яких майже ні в кого не було крім австрійців. Ну і в Радянському союзі ще були, про що Ви згадали. Тобто при всьому бажанні - без нової смуги ніхто крім австрійців літати там не зміг би суто технічно.

Австрія літаків не виробляє взагалі. Якщо австріяки знайшли літаки, то й будь-хто инший міг знайти.

То були канадські літаки. Я літала. Справді, хто завгодно міг.

Ну не схотіли німці чи французи купувати маленькі літачки для того щоб спробувати літати з того курятника що був у Харкові замість аеропорта. Як гадаєте, може буде легше заманювати їх - коли їм стало непотрібно закуповувати спеціальні літаки для Харкова, і коли вони зможуть працювати в нормальному сучасному аеропорту (хоч і маленькому, але принаймні кози не пасуться на смузі, як раніше).
Відповісти
#13
[quote='Pavlo Z.' pid='9045' dateline='1341951636']
і ВСЕ, що той пише, для автора - що червона ганчірка для козла.


[quote='Гоголь' pid='9040' dateline='1341948402']

Щоб так наїздити на Портнікова, треба його або зовсім не знати або дійсно ненавидіти. За що? За те, що єврей? Чи за те, що розумний і конструктивний? Чи поставлене завдання його як людину, віддану Україні і таку, що має вплив, паплюжити? Пане 123, на кого працюєте? Хай мене забанять, але Ви таки козел !

Відповісти
#14
А тупиця Ярославський як раз і інвестував в аеропорт.

Це не кінотеатр, це інфраструктурні речі. Для того, щоб прийшли ті хто відкривають кінотеатри, мають літати літаки, в яких вона прилітатимуть, а для цього потрібен аеропорт. Ви мабуть не бачили очей тих німців, які прилетали в Харків і бачили козлів, яких так доречно згадують у цій гілці, що паслися прямо на смузі, бо там були городи у місцевих селян. Просто на смузі.

Розвиток без інфраструктури неможливий. Величезні за європейськими мірками міста, якими є Харків та й Львів, не можуть розвиватися без аеропортів або з "аеропортами", які виглядають як районна автобаза. У радянському союзі воно може існувати, а у глобалізованому світі розвиватися не може - бізнес піде з грошима туди, де зручно працювати.

Яка має бути державна політика для того щоб воно запрацювало, щоб літаки почали літати - окреме питання. Аеропорт не є достатньою умовою для цього, звісно - але є необхідною умовою, без нього нічого літати взагалі не може, окрім літаків з радянської "економіки"

(10-07-2012, 22:26 )Гоголь писав(ла): Хто сумнівається - хай піде попрацювати в РЕАЛЬНИЙ бізнес і буде вигнаний з ганьбою на наступний день.
Спочатку - ОЦІНКА попиту на послуги (з точністю 5-10-20%), а вже потім - капіталовкладення.

Спробуйте позичити гроші в банку під заставу своєї квартири і на ті гроші відкрити кінотеатр в який буде ходити 20% від максимуму - тоді зрозумієте про що мова.


(10-07-2012, 19:38 )123 писав(ла): http://www.pravda.com.ua/photo-video/201...0/6968504/
"Львів. Чудовий сучасний термінал. Розпал відпускного сезону. І тотальна відсутність тих, заради кого будуються аеропорти - пасажирів. Це саме те, що я намагався пояснити Борису Колеснікову і його пропагандистському апарату: у бідній країні з монополізованим авіаринком і дорогими квитками такі термінали - не досягнення, а насмішка".
----

Він що, серйозно думає, що в Україні спочатку мала з*явитися багата країна, потім натовпи бажаючих літати мали б збиратися на галявинах і завантажуватися в літаки, які б злітали по колдойобнутим дорогам, маневруючи між автівками, і везли цей люд задешево в усі кінці світу? І лише потім на тих галявинах мали з*явитися сучасні термінали зі смугами для літаків?

Ясно що рейсів нема - якщо аеропорту ще недавно взагалі не було (як от в Харкові), звідки ж візьмуться рейси.

Ні, я не заперечую що є проблеми з привабленням цих рейсів - але ж портніковська постановка питання якась зовсім придуркувата.

Відповісти
#15

Спочатку - ОЦІНКА попиту на послуги (з точністю 5-10-20%), а вже потім - капіталовкладення.


Не було такої РЕАЛЬНОЇ оцінки - і тому аеропорт незаповнений, значить - збитковий.

Ми не такі (країна) багаті, щоби дозволяти собі збиткові проекти, які зможуть(чи й зможуть?) приносити прибуток ген-коли...

Щодо Ярославського - то я не знаю, про що мова, та й мова ж ішла й не про нього.
Крім того - Ярославський - олігарх, себто не потребує ринкового пристосування, вибив гроші через бюджет - і побудував - а що йому - не за свої ж.

(11-07-2012, 00:13 )123 писав(ла): А тупиця Ярославський як раз і інвестував в аеропорт.

Це не кінотеатр, це інфраструктурні речі. Для того, щоб прийшли ті хто відкривають кінотеатри, мають літати літаки, в яких вона прилітатимуть, а для цього потрібен аеропорт. Ви мабуть не бачили очей тих німців, які прилетали в Харків і бачили козлів, яких так доречно згадують у цій гілці, що паслися прямо на смузі, бо там були городи у місцевих селян. Просто на смузі.

Розвиток без інфраструктури неможливий. Величезні за європейськими мірками міста, якими є Харків та й Львів, не можуть розвиватися без аеропортів або з "аеропортами", які виглядають як районна автобаза. У радянському союзі воно може існувати, а у глобалізованому світі розвиватися не може - бізнес піде з грошима туди, де зручно працювати.

Яка має бути державна політика для того щоб воно запрацювало, щоб літаки почали літати - окреме питання. Аеропорт не є достатньою умовою для цього, звісно - але є необхідною умовою, без нього нічого літати взагалі не може, окрім літаків з радянської "економіки"

(10-07-2012, 22:26 )Гоголь писав(ла): Хто сумнівається - хай піде попрацювати в РЕАЛЬНИЙ бізнес і буде вигнаний з ганьбою на наступний день.
Спочатку - ОЦІНКА попиту на послуги (з точністю 5-10-20%), а вже потім - капіталовкладення.

Спробуйте позичити гроші в банку під заставу своєї квартири і на ті гроші відкрити кінотеатр в який буде ходити 20% від максимуму - тоді зрозумієте про що мова.


(10-07-2012, 19:38 )123 писав(ла): http://www.pravda.com.ua/photo-video/201...0/6968504/
"Львів. Чудовий сучасний термінал. Розпал відпускного сезону. І тотальна відсутність тих, заради кого будуються аеропорти - пасажирів. Це саме те, що я намагався пояснити Борису Колеснікову і його пропагандистському апарату: у бідній країні з монополізованим авіаринком і дорогими квитками такі термінали - не досягнення, а насмішка".
----

Він що, серйозно думає, що в Україні спочатку мала з*явитися багата країна, потім натовпи бажаючих літати мали б збиратися на галявинах і завантажуватися в літаки, які б злітали по колдойобнутим дорогам, маневруючи між автівками, і везли цей люд задешево в усі кінці світу? І лише потім на тих галявинах мали з*явитися сучасні термінали зі смугами для літаків?

Ясно що рейсів нема - якщо аеропорту ще недавно взагалі не було (як от в Харкові), звідки ж візьмуться рейси.

Ні, я не заперечую що є проблеми з привабленням цих рейсів - але ж портніковська постановка питання якась зовсім придуркувата.

Відповісти
#16
Я спеціально перепитала людину що в курсі. Це не було збиткове.
Відповісти
#17
Проблема в тім, що навіть нову інфраструктуру не вдасться використати за наявності нинішніх економічних стосунків у країні.
Відповісти
#18
(10-07-2012, 22:26 )Гоголь писав(ла): Спочатку - ОЦІНКА попиту на послуги (з точністю 5-10-20%), а вже потім - капіталовкладення.

Відповісти
#19
Thumbs Up 
(10-07-2012, 23:45 )Sviatoslav D писав(ла): Як перший аеропорт братів Райт, приблизно...

Так, це очевидно з глибокого економічного аналізу, наданого Портніковим.

Відповісти
#20
1. Не заважати - що людям зручно, те вони й самі зроблять.
2. Якщо відомо, як буде розвиватися економічна ситуація - заздалегідь розпочинати певні дії, щоб спростити перехід.
Обидва способи мають свої недоліки і переваги. Проблема першого підходу - в тому, що іноді через дурні дрібниці певна корисна річ може лишитися нереалізованою (наприклад, "синдром зайця"). Другого - що можна реалізувати щось, що реально не знадобиться (помилка прогнозу).
Ну так от, якщо подивитися на всіх наших розвиненіших сусідів - то авіація там, порівняно із нами, розвивається, і нові аеропорти потрібні. Тому, швидше за все, будівництво нових аеропортів "наввипередки", до виникнення перевантаження старих - річ корисна. Але тільки у випадку, коли економіку приводять до стану, який є в розвинених країнах - тобто зменшення адміністративного і кримінального тиску на бізнес - як авіаційний, так і решту - замовників. А якщо ми не плануємо такого переходу - то й аеропорти не потрібні.
Праблема людзей, якія лічаць, што беларусы, расейцы ды ўкраінцы — адзін народ, у тым, што яны ня могуць гэтага сказаць ані па-беларуску, ані па-ўкраінску.
Відповісти


Схожі теми
Тема: Автор Відповідей Переглядів: Ост. повідомлення
Video свіжий Портніков Torr 28 816 4 годин тому
Ост. повідомлення: Torr
  Великополітична істерика від В. Портнікова Torr 1 269 22-01-2019, 10:12
Ост. повідомлення: Фенікс
  Ющ про Юлю - таки зрадниця Батьківщини! Torr 1 247 09-08-2018, 23:21
Ост. повідомлення: Torr

Перейти до форуму: