Рейтинг теми:
  • Голосів: 0 - Середня оцінка: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Два запитання до християн (рос.)
#1
https://www.youtube.com/watch?v=UPVwsi8KZro
Відповісти
#2
(29-05-2016, 03:21 )Вільнодум писав(ла): https://www.youtube.com/watch?v=UPVwsi8KZro

1. Хто вбив Ананію і Сапфіру? Та ніхто. Річ у тому, що книга Діянь (так само, як і інші книги Старого і Нового Завітів) не є хронікою, не є викладом абсолютно достовірних історичних подій. В часи античності взагалі не існувало концепції "абсолютно правдивої історії." У Геродота точні описи реальних країн і народів змішані з історіями про людей з двома чи трьома головами. Скільки загинуло македонян під час битви біля Гавгамел, варіює, в залежності від особи історика, від 100 (з сорокатисячної армії після двох днів шаленого рукопашного бою!) до кількох тисяч. Щодо книги Діянь, в ній очевидно є фантазії, які не переслідують мету передати реальність, а навпаки, прагнуть приволікти увагу і завоювати "серце" читача гіперболою і містикою. І це не є унікальним для творів, написаних дві тисячі років тому. От Вам приклад: хіба хтось повірить, що Ума Турман у "Вбити Білла, том 2" голими руками розбиває свою труну і виходить з могили, а потім іде до нічного бару і просить склянку води? Ні, ніхто. І що з цього витікає - що Тарантіно мерзотник, який обдурює народ брехнею? Ні. Тарантіно - прекрасний митець, фантазер (навмисний фантазер!), який створює свою власну "реальність," в якій є Образи, художні Образи. Те саме у книзі Діянь. Нас, теперешніх освічених читачів, ця книга також приволікає саме художніми образами. І це, до речі, не тільки моя особиста думка. Проти ставлення до біблійних книг як до буквальної історії виступає, наприклад, митрополит +Каліст (Вер).

2. Невзоров, очевидно, не розуміє концепції "Боголюдини" ("Теантропоса"). Йому варто трохи почитати, наприклад, Йоана Дамаскина, його "Точний виклад православної віри." Коротко: Бог-Син, Слово, Логос *воплотився* (у деяких грецьких текстах дуже гарно, ἐνανθρωπήσας, "енантропісас," буквально "волюдинився," став людиною). Як людина, така сама, як Ви і я, він голоднів, страждав від спеки чи холоду, відчував біль. Тому Його хресна смерть була дійсно самопожертвою: він добровільно пішов на страшні муки, з метою воскреснути і вознестися до "неба" (або "Божого престолу"), і принести туди Свою і нашу з Вами людську природу. Проте, через що Йому, такій самій, як ми з Вами, людині, довелося пройти перед Своїм славним воскресінням і вознесенням, подивіться у фільмі Мела Ґібсона "The Passion of Christ."
Відповісти
#3
(29-05-2016, 17:10 )gvp писав(ла):
(29-05-2016, 03:21 )Вільнодум писав(ла): https://www.youtube.com/watch?v=UPVwsi8KZro

1. Хто вбив Ананію і Сапфіру? Та ніхто. Річ у тому, що книга Діянь (так само, як і інші книги Старого і Нового Завітів) не є хронікою, не є викладом абсолютно достовірних історичних подій. В часи античності взагалі не існувало концепції "абсолютно правдивої історії." У Геродота точні описи реальних країн і народів змішані з історіями про людей з двома чи трьома головами. Скільки загинуло македонян під час битви біля Гавгамел, варіює, в залежності від особи історика, від 100 (з сорокатисячної армії після двох днів шаленого рукопашного бою!) до кількох тисяч. Щодо книги Діянь, в ній очевидно є фантазії, які не переслідують мету передати реальність, а навпаки, прагнуть приволікти увагу і завоювати "серце" читача гіперболою і містикою. І це не є унікальним для творів, написаних дві тисячі років тому. От Вам приклад: хіба хтось повірить, що Ума Турман у "Вбити Білла, том 2" голими руками розбиває свою труну і виходить з могили, а потім іде до нічного бару і просить склянку води? Ні, ніхто. І що з цього витікає - що Тарантіно мерзотник, який обдурює народ брехнею? Ні. Тарантіно - прекрасний митець, фантазер (навмисний фантазер!), який створює свою власну "реальність," в якій є Образи, художні Образи. Те саме у книзі Діянь. Нас, теперешніх освічених читачів, ця книга також приволікає саме художніми образами. І це, до речі, не тільки моя особиста думка. Проти ставлення до біблійних книг як до буквальної історії виступає, наприклад, митрополит +Каліст (Вер).

2. Невзоров, очевидно, не розуміє концепції "Боголюдини" ("Теантропоса"). Йому варто трохи почитати, наприклад, Йоана Дамаскина, його "Точний виклад православної віри." Коротко: Бог-Син, Слово, Логос *воплотився* (у деяких грецьких текстах дуже гарно, ἐνανθρωπήσας, "енантропісас," буквально "волюдинився," став людиною). Як людина, така сама, як Ви і я, він голоднів, страждав від спеки чи холоду, відчував біль. Тому Його хресна смерть була дійсно самопожертвою: він добровільно пішов на страшні муки, з метою воскреснути і вознестися до "неба" (або "Божого престолу"), і принести туди Свою і нашу з Вами людську природу. Проте, через що Йому, такій самій, як ми з Вами, людині, довелося пройти перед Своїм славним воскресінням і вознесенням, подивіться у фільмі Мела Ґібсона "The Passion of Christ."
Відповісти
#4
https://youtu.be/WCBoz0ls57k

(29-05-2016, 20:26 )Василь Васьківський писав(ла):
(29-05-2016, 17:10 )gvp писав(ла):
(29-05-2016, 03:21 )Вільнодум писав(ла): https://www.youtube.com/watch?v=UPVwsi8KZro

1. Хто вбив Ананію і Сапфіру? Та ніхто. Річ у тому, що книга Діянь (так само, як і інші книги Старого і Нового Завітів) не є хронікою, не є викладом абсолютно достовірних історичних подій. В часи античності взагалі не існувало концепції "абсолютно правдивої історії." У Геродота точні описи реальних країн і народів змішані з історіями про людей з двома чи трьома головами. Скільки загинуло македонян під час битви біля Гавгамел, варіює, в залежності від особи історика, від 100 (з сорокатисячної армії після двох днів шаленого рукопашного бою!) до кількох тисяч. Щодо книги Діянь, в ній очевидно є фантазії, які не переслідують мету передати реальність, а навпаки, прагнуть приволікти увагу і завоювати "серце" читача гіперболою і містикою. І це не є унікальним для творів, написаних дві тисячі років тому. От Вам приклад: хіба хтось повірить, що Ума Турман у "Вбити Білла, том 2" голими руками розбиває свою труну і виходить з могили, а потім іде до нічного бару і просить склянку води? Ні, ніхто. І що з цього витікає - що Тарантіно мерзотник, який обдурює народ брехнею? Ні. Тарантіно - прекрасний митець, фантазер (навмисний фантазер!), який створює свою власну "реальність," в якій є Образи, художні Образи. Те саме у книзі Діянь. Нас, теперешніх освічених читачів, ця книга також приволікає саме художніми образами. І це, до речі, не тільки моя особиста думка. Проти ставлення до біблійних книг як до буквальної історії виступає, наприклад, митрополит +Каліст (Вер).

2. Невзоров, очевидно, не розуміє концепції "Боголюдини" ("Теантропоса"). Йому варто трохи почитати, наприклад, Йоана Дамаскина, його "Точний виклад православної віри." Коротко: Бог-Син, Слово, Логос *воплотився* (у деяких грецьких текстах дуже гарно, ἐνανθρωπήσας, "енантропісас," буквально "волюдинився," став людиною). Як людина, така сама, як Ви і я, він голоднів, страждав від спеки чи холоду, відчував біль. Тому Його хресна смерть була дійсно самопожертвою: він добровільно пішов на страшні муки, з метою воскреснути і вознестися до "неба" (або "Божого престолу"), і принести туди Свою і нашу з Вами людську природу. Проте, через що Йому, такій самій, як ми з Вами, людині, довелося пройти перед Своїм славним воскресінням і вознесенням, подивіться у фільмі Мела Ґібсона "The Passion of Christ."
Відповісти
#5
https://youtu.be/pohqGgEZf-s

(29-05-2016, 21:39 )gvp писав(ла): https://youtu.be/WCBoz0ls57k

(29-05-2016, 20:26 )Василь Васьківський писав(ла):
(29-05-2016, 17:10 )gvp писав(ла):
(29-05-2016, 03:21 )Вільнодум писав(ла): https://www.youtube.com/watch?v=UPVwsi8KZro

1. Хто вбив Ананію і Сапфіру? Та ніхто. Річ у тому, що книга Діянь (так само, як і інші книги Старого і Нового Завітів) не є хронікою, не є викладом абсолютно достовірних історичних подій. В часи античності взагалі не існувало концепції "абсолютно правдивої історії." У Геродота точні описи реальних країн і народів змішані з історіями про людей з двома чи трьома головами. Скільки загинуло македонян під час битви біля Гавгамел, варіює, в залежності від особи історика, від 100 (з сорокатисячної армії після двох днів шаленого рукопашного бою!) до кількох тисяч. Щодо книги Діянь, в ній очевидно є фантазії, які не переслідують мету передати реальність, а навпаки, прагнуть приволікти увагу і завоювати "серце" читача гіперболою і містикою. І це не є унікальним для творів, написаних дві тисячі років тому. От Вам приклад: хіба хтось повірить, що Ума Турман у "Вбити Білла, том 2" голими руками розбиває свою труну і виходить з могили, а потім іде до нічного бару і просить склянку води? Ні, ніхто. І що з цього витікає - що Тарантіно мерзотник, який обдурює народ брехнею? Ні. Тарантіно - прекрасний митець, фантазер (навмисний фантазер!), який створює свою власну "реальність," в якій є Образи, художні Образи. Те саме у книзі Діянь. Нас, теперешніх освічених читачів, ця книга також приволікає саме художніми образами. І це, до речі, не тільки моя особиста думка. Проти ставлення до біблійних книг як до буквальної історії виступає, наприклад, митрополит +Каліст (Вер).

2. Невзоров, очевидно, не розуміє концепції "Боголюдини" ("Теантропоса"). Йому варто трохи почитати, наприклад, Йоана Дамаскина, його "Точний виклад православної віри." Коротко: Бог-Син, Слово, Логос *воплотився* (у деяких грецьких текстах дуже гарно, ἐνανθρωπήσας, "енантропісас," буквально "волюдинився," став людиною). Як людина, така сама, як Ви і я, він голоднів, страждав від спеки чи холоду, відчував біль. Тому Його хресна смерть була дійсно самопожертвою: він добровільно пішов на страшні муки, з метою воскреснути і вознестися до "неба" (або "Божого престолу"), і принести туди Свою і нашу з Вами людську природу. Проте, через що Йому, такій самій, як ми з Вами, людині, довелося пройти перед Своїм славним воскресінням і вознесенням, подивіться у фільмі Мела Ґібсона "The Passion of Christ."
Відповісти
#6
(29-05-2016, 21:39 )gvp писав(ла): https://youtu.be/WCBoz0ls57k

(29-05-2016, 20:26 )Василь Васьківський писав(ла):
(29-05-2016, 17:10 )gvp писав(ла):
(29-05-2016, 03:21 )Вільнодум писав(ла): https://www.youtube.com/watch?v=UPVwsi8KZro

1. Хто вбив Ананію і Сапфіру? Та ніхто. Річ у тому, що книга Діянь (так само, як і інші книги Старого і Нового Завітів) не є хронікою, не є викладом абсолютно достовірних історичних подій. В часи античності взагалі не існувало концепції "абсолютно правдивої історії." У Геродота точні описи реальних країн і народів змішані з історіями про людей з двома чи трьома головами. Скільки загинуло македонян під час битви біля Гавгамел, варіює, в залежності від особи історика, від 100 (з сорокатисячної армії після двох днів шаленого рукопашного бою!) до кількох тисяч. Щодо книги Діянь, в ній очевидно є фантазії, які не переслідують мету передати реальність, а навпаки, прагнуть приволікти увагу і завоювати "серце" читача гіперболою і містикою. І це не є унікальним для творів, написаних дві тисячі років тому. От Вам приклад: хіба хтось повірить, що Ума Турман у "Вбити Білла, том 2" голими руками розбиває свою труну і виходить з могили, а потім іде до нічного бару і просить склянку води? Ні, ніхто. І що з цього витікає - що Тарантіно мерзотник, який обдурює народ брехнею? Ні. Тарантіно - прекрасний митець, фантазер (навмисний фантазер!), який створює свою власну "реальність," в якій є Образи, художні Образи. Те саме у книзі Діянь. Нас, теперешніх освічених читачів, ця книга також приволікає саме художніми образами. І це, до речі, не тільки моя особиста думка. Проти ставлення до біблійних книг як до буквальної історії виступає, наприклад, митрополит +Каліст (Вер).

2. Невзоров, очевидно, не розуміє концепції "Боголюдини" ("Теантропоса"). Йому варто трохи почитати, наприклад, Йоана Дамаскина, його "Точний виклад православної віри." Коротко: Бог-Син, Слово, Логос *воплотився* (у деяких грецьких текстах дуже гарно, ἐνανθρωπήσας, "енантропісас," буквально "волюдинився," став людиною). Як людина, така сама, як Ви і я, він голоднів, страждав від спеки чи холоду, відчував біль. Тому Його хресна смерть була дійсно самопожертвою: він добровільно пішов на страшні муки, з метою воскреснути і вознестися до "неба" (або "Божого престолу"), і принести туди Свою і нашу з Вами людську природу. Проте, через що Йому, такій самій, як ми з Вами, людині, довелося пройти перед Своїм славним воскресінням і вознесенням, подивіться у фільмі Мела Ґібсона "The Passion of Christ."
Відповісти
#7
(29-05-2016, 22:27 )Василь Васьківський писав(ла):
(29-05-2016, 21:39 )gvp писав(ла): https://youtu.be/WCBoz0ls57k

(29-05-2016, 20:26 )Василь Васьківський писав(ла):
(29-05-2016, 17:10 )gvp писав(ла):
(29-05-2016, 03:21 )Вільнодум писав(ла): https://www.youtube.com/watch?v=UPVwsi8KZro

1. Хто вбив Ананію і Сапфіру? Та ніхто. Річ у тому, що книга Діянь (так само, як і інші книги Старого і Нового Завітів) не є хронікою, не є викладом абсолютно достовірних історичних подій. В часи античності взагалі не існувало концепції "абсолютно правдивої історії." У Геродота точні описи реальних країн і народів змішані з історіями про людей з двома чи трьома головами. Скільки загинуло македонян під час битви біля Гавгамел, варіює, в залежності від особи історика, від 100 (з сорокатисячної армії після двох днів шаленого рукопашного бою!) до кількох тисяч. Щодо книги Діянь, в ній очевидно є фантазії, які не переслідують мету передати реальність, а навпаки, прагнуть приволікти увагу і завоювати "серце" читача гіперболою і містикою. І це не є унікальним для творів, написаних дві тисячі років тому. От Вам приклад: хіба хтось повірить, що Ума Турман у "Вбити Білла, том 2" голими руками розбиває свою труну і виходить з могили, а потім іде до нічного бару і просить склянку води? Ні, ніхто. І що з цього витікає - що Тарантіно мерзотник, який обдурює народ брехнею? Ні. Тарантіно - прекрасний митець, фантазер (навмисний фантазер!), який створює свою власну "реальність," в якій є Образи, художні Образи. Те саме у книзі Діянь. Нас, теперешніх освічених читачів, ця книга також приволікає саме художніми образами. І це, до речі, не тільки моя особиста думка. Проти ставлення до біблійних книг як до буквальної історії виступає, наприклад, митрополит +Каліст (Вер).

2. Невзоров, очевидно, не розуміє концепції "Боголюдини" ("Теантропоса"). Йому варто трохи почитати, наприклад, Йоана Дамаскина, його "Точний виклад православної віри." Коротко: Бог-Син, Слово, Логос *воплотився* (у деяких грецьких текстах дуже гарно, ἐνανθρωπήσας, "енантропісас," буквально "волюдинився," став людиною). Як людина, така сама, як Ви і я, він голоднів, страждав від спеки чи холоду, відчував біль. Тому Його хресна смерть була дійсно самопожертвою: він добровільно пішов на страшні муки, з метою воскреснути і вознестися до "неба" (або "Божого престолу"), і принести туди Свою і нашу з Вами людську природу. Проте, через що Йому, такій самій, як ми з Вами, людині, довелося пройти перед Своїм славним воскресінням і вознесенням, подивіться у фільмі Мела Ґібсона "The Passion of Christ."
Відповісти
#8
(29-05-2016, 22:31 )gvp писав(ла):
(29-05-2016, 22:27 )Василь Васьківський писав(ла):
(29-05-2016, 21:39 )gvp писав(ла): https://youtu.be/WCBoz0ls57k

(29-05-2016, 20:26 )Василь Васьківський писав(ла):
(29-05-2016, 17:10 )gvp писав(ла): 1. Хто вбив Ананію і Сапфіру? Та ніхто. Річ у тому, що книга Діянь (так само, як і інші книги Старого і Нового Завітів) не є хронікою, не є викладом абсолютно достовірних історичних подій. В часи античності взагалі не існувало концепції "абсолютно правдивої історії." У Геродота точні описи реальних країн і народів змішані з історіями про людей з двома чи трьома головами. Скільки загинуло македонян під час битви біля Гавгамел, варіює, в залежності від особи історика, від 100 (з сорокатисячної армії після двох днів шаленого рукопашного бою!) до кількох тисяч. Щодо книги Діянь, в ній очевидно є фантазії, які не переслідують мету передати реальність, а навпаки, прагнуть приволікти увагу і завоювати "серце" читача гіперболою і містикою. І це не є унікальним для творів, написаних дві тисячі років тому. От Вам приклад: хіба хтось повірить, що Ума Турман у "Вбити Білла, том 2" голими руками розбиває свою труну і виходить з могили, а потім іде до нічного бару і просить склянку води? Ні, ніхто. І що з цього витікає - що Тарантіно мерзотник, який обдурює народ брехнею? Ні. Тарантіно - прекрасний митець, фантазер (навмисний фантазер!), який створює свою власну "реальність," в якій є Образи, художні Образи. Те саме у книзі Діянь. Нас, теперешніх освічених читачів, ця книга також приволікає саме художніми образами. І це, до речі, не тільки моя особиста думка. Проти ставлення до біблійних книг як до буквальної історії виступає, наприклад, митрополит +Каліст (Вер).

2. Невзоров, очевидно, не розуміє концепції "Боголюдини" ("Теантропоса"). Йому варто трохи почитати, наприклад, Йоана Дамаскина, його "Точний виклад православної віри." Коротко: Бог-Син, Слово, Логос *воплотився* (у деяких грецьких текстах дуже гарно, ἐνανθρωπήσας, "енантропісас," буквально "волюдинився," став людиною). Як людина, така сама, як Ви і я, він голоднів, страждав від спеки чи холоду, відчував біль. Тому Його хресна смерть була дійсно самопожертвою: він добровільно пішов на страшні муки, з метою воскреснути і вознестися до "неба" (або "Божого престолу"), і принести туди Свою і нашу з Вами людську природу. Проте, через що Йому, такій самій, як ми з Вами, людині, довелося пройти перед Своїм славним воскресінням і вознесенням, подивіться у фільмі Мела Ґібсона "The Passion of Christ."
Відповісти
#9
(29-05-2016, 22:53 )Василь Васьківський писав(ла):
(29-05-2016, 22:31 )gvp писав(ла):
(29-05-2016, 22:27 )Василь Васьківський писав(ла):
(29-05-2016, 21:39 )gvp писав(ла): https://youtu.be/WCBoz0ls57k

(29-05-2016, 20:26 )Василь Васьківський писав(ла):
Відповісти
#10
(29-05-2016, 23:35 )gvp писав(ла):
(29-05-2016, 22:53 )Василь Васьківський писав(ла):
(29-05-2016, 22:31 )gvp писав(ла):
(29-05-2016, 22:27 )Василь Васьківський писав(ла):
(29-05-2016, 21:39 )gvp писав(ла): https://youtu.be/WCBoz0ls57k
Відповісти
#11
(29-05-2016, 23:43 )Василь Васьківський писав(ла):
(29-05-2016, 23:35 )gvp писав(ла):
(29-05-2016, 22:53 )Василь Васьківський писав(ла):
(29-05-2016, 22:31 )gvp писав(ла):
(29-05-2016, 22:27 )Василь Васьківський писав(ла):
Відповісти
#12
(30-05-2016, 00:17 )gvp писав(ла):
(29-05-2016, 23:43 )Василь Васьківський писав(ла):
(29-05-2016, 23:35 )gvp писав(ла):
(29-05-2016, 22:53 )Василь Васьківський писав(ла):
(29-05-2016, 22:31 )gvp писав(ла):
Відповісти
#13
(30-05-2016, 00:41 )Василь Васьківський писав(ла):
(30-05-2016, 00:17 )gvp писав(ла):
(29-05-2016, 23:43 )Василь Васьківський писав(ла):
(29-05-2016, 23:35 )gvp писав(ла):
(29-05-2016, 22:53 )Василь Васьківський писав(ла):
Відповісти
#14
А також Достоєвського...

(30-05-2016, 00:51 )gvp писав(ла):
(30-05-2016, 00:41 )Василь Васьківський писав(ла):
(30-05-2016, 00:17 )gvp писав(ла):
(29-05-2016, 23:43 )Василь Васьківський писав(ла):
(29-05-2016, 23:35 )gvp писав(ла):
Відповісти
#15
(30-05-2016, 01:08 )Василь Васьківський писав(ла): А також Достоєвського...

(30-05-2016, 00:51 )gvp писав(ла):
(30-05-2016, 00:41 )Василь Васьківський писав(ла):
(30-05-2016, 00:17 )gvp писав(ла):
(29-05-2016, 23:43 )Василь Васьківський писав(ла):
Відповісти
#16
(30-05-2016, 01:37 )gvp писав(ла):
(30-05-2016, 01:08 )Василь Васьківський писав(ла): А також Достоєвського...

(30-05-2016, 00:51 )gvp писав(ла):
(30-05-2016, 00:41 )Василь Васьківський писав(ла):
(30-05-2016, 00:17 )gvp писав(ла):
Відповісти
#17
(30-05-2016, 01:49 )Василь Васьківський писав(ла):
(30-05-2016, 01:37 )gvp писав(ла):
(30-05-2016, 01:08 )Василь Васьківський писав(ла): А також Достоєвського...

(30-05-2016, 00:51 )gvp писав(ла):
(30-05-2016, 00:41 )Василь Васьківський писав(ла):
Відповісти
#18
(30-05-2016, 03:23 )gvp писав(ла):
(30-05-2016, 01:49 )Василь Васьківський писав(ла):
(30-05-2016, 01:37 )gvp писав(ла):
(30-05-2016, 01:08 )Василь Васьківський писав(ла): А також Достоєвського...

(30-05-2016, 00:51 )gvp писав(ла):
Відповісти
#19
Читав також його смертельного інтелектуального ворога-антагоніста, Сьорена Обю К"єркеґора (в англійському перекладі).

Я спитав, тому що мене дивує Ваше несприяття "фантазерів." От я і подумав: якщо ця людина не знайома з Фолкнером, Маркесом, Германом Гессе тощо - може, вона ще зовсім молода? Тоді є надія...

(30-05-2016, 03:35 )Василь Васьківський писав(ла):
(30-05-2016, 03:23 )gvp писав(ла):
(30-05-2016, 01:49 )Василь Васьківський писав(ла):
(30-05-2016, 01:37 )gvp писав(ла):
(30-05-2016, 01:08 )Василь Васьківський писав(ла): А також Достоєвського...
Відповісти
#20
(30-05-2016, 18:29 )gvp писав(ла): Читав також його смертельного інтелектуального ворога-антагоніста, Сьорена Обю К"єркеґора (в англійському перекладі).

Я спитав, тому що мене дивує Ваше несприяття "фантазерів." От я і подумав: якщо ця людина не знайома з Фолкнером, Маркесом, Германом Гессе тощо - може, вона ще зовсім молода? Тоді є надія...

Ні, надії немає й не буде! Я є фізиком, і буду й далі продовжувати розробку теорії кулонівської пари та фізичної теорії життя. Бідною є фантазія якраз тих людей, які не можуть собі уявити, що життя є фізичним процесом, а не метафізичною метафорою фантазерів...

К'єркегор не був ворогом Гегеля, бо його перша праця з'явилась десь 11 років після смерти Гегеля. Гегель помер ніким непереможеним, і першим його критиком був Шопенгауер, який теж запізнився. Тому, якщо хтось вважає себе ворогом Гегеля, то це лише комплекси. Після Гегеля ніхто не зміг створити подібної всеохоплюючої філософської системи. Взагалі, критикою Гегеля неможливо створити нову філософію...
Відповісти


Схожі теми
Тема: Автор Відповідей Переглядів: Ост. повідомлення
  Запитання до пана Анатоля gvp 62 5534 24-10-2017, 22:07
Ост. повідомлення: Анатoль
  Вирішив, таки, шановний пане Георгію, дати більш розлогу відповідь на Ваше запитання... Oleksa 134 21089 19-04-2016, 03:44
Ост. повідомлення: Николай Шевченко
  Справжні духовні співи Християн olex.veresen 4 1119 10-12-2015, 00:11
Ост. повідомлення: olex.veresen

Перейти до форуму: