Рейтинг теми:
  • Голосів: 0 - Середня оцінка: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Занепад починається з освіти (американський досвід)
#1
Thus, students were empowered, staff and administration were intimidated, cognitive regression was guaranteed, and the educational establishment at all levels, from primary to post-graduate, was critically breached. The K-12 level was populated chiefly by teacher-trained incompetents and fellow-traveling principals who served as the hoplites of the cultural left. The university was now home to a liberal professoriate comprising individuals who specialized in a single discipline, adopted the approved dogmatic convictions of the progressivist elect, acquired the appropriate exclusionary jargon, and proceeded to turn their classes into nurseries of ideological pap. With very few current exceptions, like Hillsdale College and the University of Chicago, universities have been unable to resist the annihilationist invasion of political correctness, typified by speech codes, rape hysteria, affirmative action mediocrity (evasively labeled “mismatching”), anti-Western sentiment, and the tendency to totalitarian forms of repression. The general decline in mental acuity, scholarly discipline and historical knowledge was a foregone conclusion, and we are reaping the blighted harvest of that Jacobin declension today.

https://pjmedia.com/blog/the-infantilizi...epage=true
“Some ideas are so stupid that only intellectuals believe them.” (G. Orwell)
Відповісти
#2
Цікавий текст. Наводить на дещо сумні роздуми. Але, як завжди, питання: що робити?

Я працюю в американській вищій освіті вже майже 20 років, і дійсно можу підтвердити, що з кожним роком в моїх класах все більшає і більшає частка студентів, які з одного боку не готові до навчання в університеті, а з другого не сприймають ніяких аргументів на користь того, що тільки вони самі винні у своїх поганих оцінках, і що без тяжкої праці вони не отримають необхідних для дорослого життя знань.

Але мені не здається, що єдиною причиною занепаду американської освіти є засилля лівацьких ідеологій. Я час від часу чую від професорів дорогих приватних і дуже "право-" орієнтованих університетів, що в них ситуація та сама. Їх студенти ходили до дорогих приватних середніх шкіл ("preparatory schools"), і все їх виховання було насичене ідеями про необхідність тяжкої праці і відповідальності за свої вчинки. Тим не менш, серед них теж немало молодих людей, які не набралися в середній школі ніяких знань, абсолютно не готові до університету і при цьому "з порогу" відкидають будь-які зауваження вчителів, що їх погані оцінки - це їх вина тощо. Часто це діти дуже заможних людей, які регулярно дарують університетові великі грошові суми і коштовні дарунки. Адміністрація зацікавлена, щоби діти таких батьків закінчили університет. Іноді професорам навіть викручують руки, силуючи їх ставити задовільні оцінки дітям багатеньких буратін, навіть якщо вони нічого не знають.

Думаю, важко без сильних спрощень у двох словах пояснити причини деградації американського академічного світу. Та й чи є вона, та деградація? Так, дійсно, школярі у Фінляндії, на Філіпінах, в Австралії, Канаді набирають знань скоріше, ніж американські учні початкових і середніх шкіл. Але, тим не менш, де найкращий в усьому світі стан розвитку природничих наук, інформаційних технологій? Персональний комп"ютер і Інтернет все-таки винайшли у США, а не на Філіпінах чи у Фінляндії...

Особисто я, як викладач природничих наук, особливої агресії лівацьких філософій чи ідеологій на собі не відчуваю. Майже всі мої студенти хочуть отримати роботу в галузі охорони здоров"я. Їм не до забавок про політкоректність і не до турботи про те, щоби якісь там "реакціонери" часом не пошкодили їх особливо делікатної шкіри. Вони не ходять на мітинги протесту, не шельмують своїх професорів за "нечутливість" чи "реакційність." Хоча, на жаль, кількість заяв на навчання з фокусом на природничих і медичних науках весь час скорочується. Натомість, збільшується кількість бажаючих фокусуватися на таких дивних, як на мене, предметах як "лідерство," "мистецтво мотиваційних промов" тощо. Smile
Відповісти
#3
(16-09-2016, 21:24 )gvp писав(ла): Цікавий текст. Наводить на дещо сумні роздуми. Але, як завжди, питання: що робити?

Я працюю в американській вищій освіті вже майже 20 років, і дійсно можу підтвердити, що з кожним роком в моїх класах все більшає і більшає частка студентів, які з одного боку не готові до навчання в університеті, а з другого не сприймають ніяких аргументів на користь того, що тільки вони самі винні у своїх поганих оцінках, і що без тяжкої праці вони не отримають необхідних для дорослого життя знань.

Але мені не здається, що єдиною причиною занепаду американської освіти є засилля лівацьких ідеологій. Я час від часу чую від професорів дорогих приватних і дуже "право-" орієнтованих університетів, що в них ситуація та сама. Їх студенти ходили до дорогих приватних середніх шкіл ("preparatory schools"), і все їх виховання було насичене ідеями про необхідність тяжкої праці і відповідальності за свої вчинки. Тим не менш, серед них теж немало молодих людей, які не набралися в середній школі ніяких знань, абсолютно не готові до університету і при цьому "з порогу" відкидають будь-які зауваження вчителів, що їх погані оцінки - це їх вина тощо. Часто це діти дуже заможних людей, які регулярно дарують університетові великі грошові суми і коштовні дарунки. Адміністрація зацікавлена, щоби діти таких батьків закінчили університет. Іноді професорам навіть викручують руки, силуючи їх ставити задовільні оцінки дітям багатеньких буратін, навіть якщо вони нічого не знають.

Думаю, важко без сильних спрощень у двох словах пояснити причини деградації американського академічного світу. Та й чи є вона, та деградація? Так, дійсно, школярі у Фінляндії, на Філіпінах, в Австралії, Канаді набирають знань скоріше, ніж американські учні початкових і середніх шкіл. Але, тим не менш, де найкращий в усьому світі стан розвитку природничих наук, інформаційних технологій? Персональний комп"ютер і Інтернет все-таки винайшли у США, а не на Філіпінах чи у Фінляндії...

Особисто я, як викладач природничих наук, особливої агресії лівацьких філософій чи ідеологій на собі не відчуваю. Майже всі мої студенти хочуть отримати роботу в галузі охорони здоров"я. Їм не до забавок про політкоректність і не до турботи про те, щоби якісь там "реакціонери" часом не пошкодили їх особливо делікатної шкіри. Вони не ходять на мітинги протесту, не шельмують своїх професорів за "нечутливість" чи "реакційність." Хоча, на жаль, кількість заяв на навчання з фокусом на природничих і медичних науках весь час скорочується. Натомість, збільшується кількість бажаючих фокусуватися на таких дивних, як на мене, предметах як "лідерство," "мистецтво мотиваційних промов" тощо. Smile

а який відсоток випускників вашої бурси працевлаштовується за спеціальністю?
Відповісти
#4
(17-09-2016, 01:19 )Torr писав(ла): а який відсоток випускників вашої бурси працевлаштовується за спеціальністю?

Не маю точної цифри під рукою. Пошукаю, поговорю з нашими спецами. Але навскидку знаю, що багато. Ось, наприклад, список студентів з мого курсу анатомії і фізіології людини весняного семестру 2011 року (https://ssb.muw.edu/pls/prod/bwlkfcwl.P_FacClaList). Як мінімум 25 з цих 67 тодішніх студентів зараз працюють за фахом (LNPs, RNs, анестезіологи, фізіотерапевти тощо). Я це знаю через моє спілкування з ними через Facebook. Може і більше працює за фахом, а це мінімум. Якщо хочете, я подивлюся списки інших семестрів.

Двадцять п"ять з 67 - це 37.3%, тобто більше третини. Звичайно, за совківськими мірками, це може здатися низькою цифрою. Але прийміть до уваги, що я є викладач "загальноосвітньої" програми, як співробітник кафедри, яка називається Department of Sciences and Mathematics і яка є частиною College of Arts and Sciences (тобто того, що у США називають Liberal Arts College). Студенти, які хочуть стати середнім медичним персоналом високої кваліфікації (RN, LNP), або фізіотерапевтами, окулістами, фармацевтами тощо, повинні пройти всі обов"язкові курси з медико-біологічних наук на нашій кафедрі (загальну біологію, мікробіологію, анатомію і фізіологію людини), і, крім того, курси, які вони можуть обрати з певного списку (наприклад, мікробіологію патогенів, патофізіологію, імунологію). Тільки після цього вони можуть подати заяви на місце студента "професійної школи" (наш College of Nursing and Speech Pathology, або, в інших університетах, школи фармацевтів, окулістів і т.д.). Тому я не дивуюся, що з мого курсу "тільки" 37.3% нині працює за фахом, тому що далеко не всі, навіть і з тих, хто має хороші оцінки в Liberal Arts College, витримує шалений тиск і жорсткий ритм життя в Professional School.
Відповісти


Схожі теми
Тема: Автор Відповідей Переглядів: Ост. повідомлення
  Росія набуває бойовий досвід в боях в Сирії та Україні hrushka 0 233 11-03-2018, 16:46
Ост. повідомлення: hrushka
  Реформа освіти: як її робити, щоб не було шкідливого мавпування західної системи? Бойко 7 760 28-12-2016, 22:47
Ост. повідомлення: Torr
  Спеціально для Анатоля: американський експерт про українське військо (л.) gvp 27 1949 01-12-2016, 18:56
Ост. повідомлення: Майкрофт Холмс

Перейти до форуму: