Рейтинг теми:
  • Голосів: 0 - Середня оцінка: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Україна може довести участь Москви в катастрофі літака Качинського (L)
#1
Під час «касетного скандалу - записи М.Мельниченка» Юрій Швець під псевдо «Петро Лютий» на сайті «Української правди» вміщував одну за іншою «люті» статті проти Л.Кучми й пророкував його швидкий відхід. Цього не сталося, з того часу обережно ставлюся до його інформацій та прогнозів. Брати до відома – так. Повністю довірятися – не раджу. Не збувся його прогноз про беззастержну перемогу Г.Клінтон, яка потім залізною рукою прикрутить Московщину.

Час від часу Ю.Швець дає інтерв’ю виданню «Гордон». Посилання на чергове особисто у київській студії пропонується далі. Повідомляє, що прибув до України в справі сприяння американській компанії розробити позов до Московщини за збитий малайзійський «боїнг». Якісь його натяки щодо викриття Москви в організації катастрофи польського президентського літака в квітні 2010 року винесено в заголовок.
 
Є цікаве з приводу ділового зв’язку Д.Трамп-Московщина. Каже, що всі ці «досьє» про дівчат - дурня. Важливіше шукати фінансові зв’язки. Вважає, що Д.Трамп сам виявив ініціативу і «продався» Москві…
 
Однокурсник Путіна, екс-розвідник КДБ Швець: Україна повинна допомогти Польщі довести, що катастрофу літака Качинського влаштувала Росія. І вона може це довести, я точно знаю
Гордон, 7 листопада 2017 13.40
http://gordonua.com/ukr/publications/-odnokursnik-putina-eks-rozvidnik-kdb-shvets-ukrajina-povinna-dopomogti-polshchi-dovesti-shcho-katastrofa-litaka-kachinskogo-rosija-vlashtuvala-i-vona-mozhe-tse-dovesti-ja-tochno-znaju-215706.html
 
Як убили російського політика Анатолія Собчака, хто був агентом спецслужб РФ у штабі кандидата у президенти США Дональда Трампа, чому участь у виборах журналістки Ксенії Собчак стане провалом глави Кремля Володимира Путіна. Про це в авторській програмі "БАЦМАН" головного редактора інтернет-видання "ГОРДОН" Олесі Бацман на телеканалі "112 Україна" говорив колишній радянський розвідник, однокурсник Путіна по інституту КДБ Юрій Швець, який більше ніж 20 років тому емігрував до США."ГОРДОН" ексклюзивно публікує текстову версію інтерв'ю.

- - - - -

Щоб не плодити нових тем - так чи так, та сама тема «Д.Трамп і Московщина» - згадаємо одразу й нове коло пліток «Д.Трамп і московські дівчата». Прочитав на «Хвилі» -
 
В новом досье на Трампа есть данные про его отношения с русскими женщинами, — The Daily Mail [RBC.ua]
Хвиля, 09.11.2017 19:01
http://hvylya.net/news/digest/v-novom-dose-na-trampa-est-dannyie-pro-ego-otnosheniya-s-russkimi-zhenshhinami-the-daily-mail.html
 
Далі знайшов текст на RBC.ua, який чомусь ще коротший, але дає посилання на першоджерело:
 
EXCLUSIVE: Hillary Clinton is in 'secret negotiations' with ex-British spy Christopher Steele to buy SECOND 'dirty dossier' on Trump's romantic englements with Russian women, claims Clinton author
By Ed Klein For Dailymail.com
PUBLISHED: 16:33 GMT, 8 November 2017 | UPDATED: 17:03 GMT, 8 November 2017
http://www.dailymail.co.uk/news/article-5056421/Hillary-Clinton-talks-buy-SECOND-dossier-Trump.html
 
* Ed Klein, author of four books on the Clintons, claims Hillary's minions are in secret talks with Russian dossier author Christopher Steele,  in an attempt to end his 'illegitimate presidency'
*The second dossier will allegedly contain evidence that Trump had 'romantic involvements with Russian women' connected to the Kremlin's spy apparatus
* The original Russian dossier has been discredited
* '[Hillary's] convinced that Trump made business deals with Russians with ties to the Kremlin in return to offer them favorable trade conditions,' a source tells Klein
* Hillary has been described as 'completely unrepentant' about funding the first dossier, and 'adamant' about releasing a second
* Klein's new book, All Out War: The Plot to Destroy Trump, reveals Hillary's never-ending crusade against the president
 
Edward Klein is the former editor in chief of the New York Times Magazine and the author of numerous bestsellers including his fourth book on the Clintons, Guilty as Sin, in 2016. His latest book is All Out War: The Plot to Destroy Trump was released on October 30, 2017
 
Hillary Clinton is in secret negotiations with Christopher Steele, the author of the infamous Russian dossier, to purchase a second report that allegedly contains salacious new charges against President Trump, according to several sources with personal knowledge of the transaction.
[…]
According to that now discredited dossier, Trump had sex with Russian prostitutes when he visited Moscow
[…]
[Зображення: 461AA01400000578-5056421-image-a-4_1510066807615.jpg]
 
- - -
 
Можливого свідка «пригод Д.Трампа в Москві» допитували у Конгресі. Колишній охоронець повідомив, що під час «Міс Всесвіт» 2013 року у Москві йому (охоронцю) пропонували передати «шефу» пропозицію «дівчат у номер». Але він самостійно відмовив - типу «таким лайном не займаємось». Докладніше:
 
Екс-охоронець заявив, що організатори конкурсу "Міс Всесвіт" у Москві пропонували Трампу п'ятьох жінок у номер – ЗМІ
Гордон, 10.11.2017 00:18
http://gordonua.com/ukr/news/worldnews/-...16607.html
 
- - -
 
Д.Трамп звісно «лайно». Але кожному «лайну на лайно»  потрібен відповідний час. Контекст такий - Д.Трамп з офіційним візитом у Китаї, від чого багато що залежить в стосунках ЗСА-КНР. Далі прямує у В’єтнам у місто Дананг на саміт організації Азійсько-Тихоокеанського економічного співробітництва. І там, здається 12 листопада, повинна відбутись зустріч Д.Трампа з В.Путіним. Сумнівно, що порція «лайна»  перешкодить зустрічі. Але точно послабить позицію і особисто Д.Трампа в переговорах. До того ж очікується, що й КНДР може чергову ракету або бомбу випробувати. (Чи одночасно - підрив термоядерної боєголовки БР над океаном.)
 
*
Відповісти
#2
Тема не розкрита: у старттопіку немає жодної тези, яка б якимсь чином стосувалась Качинського. Я вже писав, що у Качинського немає жодних фактів, які б підтверджували версію Мачєрєвіча. Все це політичні заяви, які опираються на дешевий популізм PiS-у...
Відповісти
#3
(10-11-2017, 12:21 )Василь Васьківський писав(ла): Не можу зрозуміти, до чого тут Качинський?!
Тема не розкрита: у старттопіку немає жодної тези, яка б якимсь чином стосувалась Качинського. Я вже писав, що у Качинського немає жодних фактів, які б підтверджували версію Мачєрєвіча. Все це політичні заяви, які опираються на дешевий популізм PiS-у...

Я чесно вказав у заголовку, що тема є посиланням (знак "L" у дужках). Вказав що насправді в публікації інтерв"ю немає даних про катастрофу такими словами:
"Якісь його натяки щодо викриття Москви в організації катастрофи польського президентського літака в квітні 2010 року винесено в заголовок."

На що натякає Ю.Швець? Є загадкове розстрільне відео, автором якого наче би є якийсь Андрій Мєндєрєй. За легендою він одразу виїхав до України. Але його вирахували і якісь невідомі під виглядом "бандитського нападу" завдали числених ударів ножем. Проте його ще живого забрали до лікарні у Броварах і вже у лікарні невідомі через добу його вбили остаточно...

Мені ця історія видається міфічною. Щось не віриться. За правило такі випадки попадають у фокус уваги і далі розкручуються, бо все таємниче викликає цікавість. Але нічого такого не відбувалось. А раптом є інфо і Україна може оприлюднити?

"Гордон" знов активував тему у заголовку чергової публікації. За нею я вийшов на минулорічні публікації "України молодої", посилання на які даю нижче. Статті на УМ ще не знайшов часу перечитати. Але загальна схема стимульованої катастрофи у мене дещо інша.

Схема катастрофи така.

Раптовий туман мав штучний характер. Забезпечував відсутність візуальних орієнтирів пілотам і необхідність йти на посадку виключно за приладами.

Було намічено збити літак з курсу по азимуту, висоті та дальності до полоси. Завести його у низину перед летовищем (приблизно за кілометр) і стимулювати зіткнення зі схилом. Повне знищення пасажирів мало відбутись додатково від вмонтованої вибухівки та пожежі решток.

Найбільш ймовірно, що вибухівка була вмонтованою в різні частини конструкції Ту-154М під час планового ремонту літака у Московщині приблизно за рік до катастрофи. На сьогодні точно встановлено, що літак вибухав і розвалювався у повітрі. Сліди вибухівки знайдені на деяких таємно вивезених уламках.

Технічні засоби збивання з курсу. (1) Порушення GPS-навігації, так званий "міконінг", коли генерується фальшивий сигнал. Вперше технологію ще за часів СССР використала ПАР в стимульованій катастрофі президентського літака Анголи (літак врізався крилом в гору, совєцькі пілоти вижили, бо кабіна відкололася й проковзала по схилу). Прилади "міконінгу" московитського виробництва широко використовувалися в Іраку проти американських КР у війні 2004 року. (2) Привідна (посадкова) станція летовища вимкнена, запрацювала фальшива, звідки похибка в азімуті до полоси на 3-5 градусів. (3) На монітори диспетчерів подавалася фальшива інфо, щодо координат літака, зокрема його висоти. Диспетчери видавали інструкції згідно того, що бачили на моніторах. (4) посадкові ліхтарі, які могли б допомогти в умовах поганої видимості, були зіпсовані, або обезструмлені (приблизно за 5 хвилин до посадки припинилася подача електроенергії до летовища по спеціальній ЛЕП).

Майстерність пілотів допомогла вирватися літаку з улоговини. Пілоти в тумані розгледіли землю, схил, дали різко вгору. Літак на мінімальній висоті - 8-10 метрів подолав найвищу точку схилу й почав площинами різати окремі дерева. Можливо ще в улоговині літак своїм шасі черкнув по землі, оскільки після катастрофи на перекинутих догори уламках на шасі видно рештки грунту.

Тоді й був використаний план "Б" - підрив вибухівки на борту у повітрі. Експерти налічують три вибухи (два з них чули декілька свідків). Перший (або другий) розламав ліве крило (теорія про зіткнення зі "сталевою березою"). Другий (невеликої потужності) під підлогою по центру фюзеляжа зруйнував усі електрокомандні системи повітряного керування літаком. Третій вибух - спрямований у салон літака забезпечив убивство пасажирів і руйнування фюзеляжу у повітрі. Значний по площі розкид уламків і тіл свідчить про руйнування в повітрі. Не виключено, що сигнал на вибух був потужним спрямованим електромагнітним імпульсом (якась "Ніка" за Г.Омельченком?).

Дуже ймовірно, що одразу на місце падіння прибула "розстрільна команда". Добивали з вогнепальної зброї та вогнеметів (деякі тіла й рештки оборілі, хоча значної пожежі не зафіксовано). Рятувальники швидко з"явилися і "розстрільщики" змушені були відійти. В перших повідомленнях йшлося про чотирьох поранених пасажирів у лікарні. В наступних повідомленнях однозначно - всі загинули...

--- Кінець опису "схеми" --- далі обіцяні посилання на Г.Омельченка:

В спілкуванні Дмитра Гордона та Григорія Омельченка в ефірі каналу «112» 06.11.2017 із запитання ведучого виникла тема стимульованої катастрофи літака Леха Качинського:
 
- Ви неодноразово заявляли, що літак з вищим польським керівництвом на чолі з президентом Качинським був свідомо знищений Росією. Це правда?
- Правда. На сьогодні мої висновки, які були опубліковані в газеті "Україна молода" в минулому році, підтверджені Генеральною прокуратурою Польщі. Росія знищила польський літак - була багатоступенева операція. Була застосована високочастотна електромагнітна гармата, щоб "вирубити" електронну апаратуру. Потім було скоєно постріл з гранатомету зарядженим термобаричним зарядом. Це підтверджують висновки експертизи. Ось чому Росія до цього часу не видає уламки літака і не видасть.
 
[Повний транскріпт тексту українською за посиланням: https://ua.112.ua/interview/meni-b-vysta...19267.html ]
 
Спочатку дізнався про це інтерв’ю із сайту «Гордон»:
 
Омельченко: Польський літак із президентом Качинським на борту знищила Росія, тому уламків вона ніколи не віддасть
Гордон, 13.11.2017 10:00
http://gordonua.com/ukr/publications/-om...16929.html
 
[Текст на момент цього повідомлення москвомовний, український варіант обіцяють пізніше.]
 
За посиланням про «Катинь-2» на УМ знайшов у мережі бібліографію по темі публікацій Г.Омельчинка, а потім і посилання на тексти на сайті УМ -
 
Катинський злочин без покарання [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 43 (6 квіт.). - С. 8-9
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2796/196/97535/
 
"Катинь-2" - злочин Російської Федерації : Окремі результати приватного розслідування обставин Смоленської катастрофи шість років тому [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 44 (8-9 квіт.). - С. 6-7
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2797/283/97562/
 
"Непроханий гість" : План "Татарин" : шість років тому Кремль затято намагався зірвати приїзд президента Польщі Леха Качинського на меморіальні заходи в Катинь [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 46 (13 квіт.). - С. 8-9
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2799/283/97608/
 
Операція "ІС" : Літак президента Польщі Леха Качинського російські спецслужби знищили шість років тому за допомогою електромагнітної гармати "Ніка", а саму операцію назвали на честь Сусаніна і Сталіна [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 47 (15-16 квіт.). - С. 13-14
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2800/283/97638/
 
"Смоленський туман" : "М’який варіант" російських спецслужб щодо президентського літака Леха Качинського шість років тому передбачав штучні перешкоди для його посадки [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 51 (26 квіт.). - С. 6-7
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2804/283/97754/
 
"Ніка"-вбивця [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 53 (28 квіт.). - С. 8-9
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2806/283/97837/
 
Кремль-убивця : Команду на знищення літака Качинського під Смоленськом і малазійського літака під Донецьком давав один замовник [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 55 (5 трав.). - С. 6-7
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2808/283/97877/
 
Бумеранг для Путіна : Політичне керівництво РФ має понести кримінальну відповідальність за теракт проти президентського літака Качинського [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 68 (31 трав.). - С. 6-7
http://www.umoloda.kiev.ua/file/14/UM068.pdf [html-версії публікації на сайті не має]
 
Цитата з файлу UM068.pdf:
 
Через півроку - 28 жовтня 2010 року - в мережі iнтернет було опубліковано сенсаційну фотографію вечірньої зустрічі Володимира Путіна і Дональда Туска відразу після катастрофи літака президента Качинського 10 квітня у Смоленську. Це фото невідомого автора (який обґрунтовано боїться за своє життя) стало обкладинкою тижневого видання «В мережі» із підписом: «Прем’єр-міністр Дональд Туск відразу ж після трагічної загибелі президента Польщі Леха Качинського і польської еліти. Коли ми дізнаємося правду?»
 
Цю обкладинку було оприлюднено в мережі Facebook ще до виходу номера тижневика, і це викликало активну реакцію поляків: у коментарях люди достатньо обґрунтовано припускали, що загибель польської еліти була результатом спільної операції Путіна і Туска, якого звинуватили в державній зраді. Польські «Відомості» тоді писали: «...на цьому фото видно, що обидва політики не виглядають засмученими катастрофою, у якій загинули майже всі перші особи Польщі. Навпаки, вони радісні і задоволені, що наводить на думку: смерть Качинського не була горем для Путіна і Туска».
 
Експерти (психологи і фізіогномісти), проаналізувавши зазначене фото, дійшли висновку: Путін і Туск перебувають у збудженому, радісному емоційному стані, який наповнює їх так надмірно, що важко навіть приховати ці емоції. Вираз очей, усмішок, міміка на їхніх обличчях, жест рук Туска (стиснуті кулаки), які майже торкаються грудей Путіна, може бути викликаний якимись спільними, об’єднаними зусиллями, які дали бажаний, успішний результат, що підпадає під загальновідомий вислів «Ми їх зробили!». У єхидному, зверхньому погляді Путіна, яким він дивиться на Туска, можна прочитати: «Хлопчику, ну як я тебе використав?».
 
*
Відповісти
#4
(14-11-2017, 09:05 )McOgon писав(ла):
(10-11-2017, 12:21 )Василь Васьківський писав(ла): Не можу зрозуміти, до чого тут Качинський?!
Тема не розкрита: у старттопіку немає жодної тези, яка б якимсь чином стосувалась Качинського. Я вже писав, що у Качинського немає жодних фактів, які б підтверджували версію Мачєрєвіча. Все це політичні заяви, які опираються на дешевий популізм PiS-у...

Я чесно вказав у заголовку, що тема є посиланням (знак "L" у дужках). Вказав що насправді в публікації інтерв"ю немає даних про катастрофу такими словами:
"Якісь його натяки щодо викриття Москви в організації катастрофи польського президентського літака в квітні 2010 року винесено в заголовок."

На що натякає Ю.Швець? Є загадкове розстрільне відео, автором якого наче би є якийсь Андрій Мєндєрєй. За легендою він одразу виїхав до України. Але його вирахували і якісь невідомі під виглядом "бандитського нападу" завдали числених ударів ножем. Проте його ще живого забрали до лікарні у Броварах і вже у лікарні невідомі через добу його вбили остаточно...

Мені ця історія видається міфічною. Щось не віриться. За правило такі випадки попадають у фокус уваги і далі розкручуються, бо все таємниче викликає цікавість. Але нічого такого не відбувалось. А раптом є інфо і Україна може оприлюднити?

"Гордон" знов активував тему у заголовку чергової публікації. За нею я вийшов на минулорічні публікації "України молодої", посилання на які даю нижче. Статті на УМ ще не знайшов часу перечитати. Але загальна схема стимульованої катастрофи у мене дещо інша.

Схема катастрофи така.

Раптовий туман мав штучний характер. Забезпечував відсутність візуальних орієнтирів пілотам і необхідність йти на посадку виключно за приладами.

Було намічено збити літак з курсу по азимуту, висоті та дальності до полоси. Завести його у низину перед летовищем (приблизно за кілометр) і стимулювати зіткнення зі схилом. Повне знищення пасажирів мало відбутись додатково від вмонтованої вибухівки та пожежі решток.

Найбільш ймовірно, що вибухівка була вмонтованою в різні частини конструкції Ту-154М під час планового ремонту літака у Московщині приблизно за рік до катастрофи. На сьогодні точно встановлено, що літак вибухав і розвалювався у повітрі. Сліди вибухівки знайдені на деяких таємно вивезених уламках.

Технічні засоби збивання з курсу. (1) Порушення GPS-навігації, так званий "міконінг", коли генерується фальшивий сигнал. Вперше технологію ще за часів СССР використала ПАР в стимульованій катастрофі президентського літака Анголи (літак врізався крилом в гору, совєцькі пілоти вижили, бо кабіна відкололася й проковзала по схилу). Прилади "міконінгу" московитського виробництва широко використовувалися в Іраку проти американських КР у війні 2004 року. (2) Привідна (посадкова) станція летовища вимкнена, запрацювала фальшива, звідки похибка в азімуті до полоси на 3-5 градусів. (3) На монітори диспетчерів подавалася фальшива інфо, щодо координат літака, зокрема його висоти. Диспетчери видавали інструкції згідно того, що бачили на моніторах. (4) посадкові ліхтарі, які могли б допомогти в умовах поганої видимості, були зіпсовані, або обезструмлені (приблизно за 5 хвилин до посадки припинилася подача електроенергії до летовища по спеціальній ЛЕП).

Майстерність пілотів допомогла вирватися літаку з улоговини. Пілоти в тумані розгледіли землю, схил, дали різко вгору. Літак на мінімальній висоті - 8-10 метрів подолав найвищу точку схилу й почав площинами різати окремі дерева. Можливо ще в улоговині літак своїм шасі черкнув по землі, оскільки після катастрофи на перекинутих догори уламках на шасі видно рештки грунту.

Тоді й був використаний план "Б" - підрив вибухівки на борту у повітрі. Експерти налічують три вибухи (два з них чули декілька свідків). Перший (або другий) розламав ліве крило (теорія про зіткнення зі "сталевою березою"). Другий (невеликої потужності) під підлогою по центру фюзеляжа зруйнував усі електрокомандні системи повітряного керування літаком. Третій вибух - спрямований у салон літака забезпечив убивство пасажирів і руйнування фюзеляжу у повітрі. Значний по площі розкид уламків і тіл свідчить про руйнування в повітрі. Не виключено, що сигнал на вибух був потужним спрямованим електромагнітним імпульсом (якась "Ніка" за Г.Омельченком?).

Дуже ймовірно, що одразу на місце падіння прибула "розстрільна команда". Добивали з вогнепальної зброї та вогнеметів (деякі тіла й рештки оборілі, хоча значної пожежі не зафіксовано). Рятувальники швидко з"явилися і "розстрільщики" змушені були відійти. В перших повідомленнях йшлося про чотирьох поранених пасажирів у лікарні. В наступних повідомленнях однозначно - всі загинули...

--- Кінець опису "схеми" --- далі обіцяні посилання на Г.Омельченка:

В спілкуванні Дмитра Гордона та Григорія Омельченка в ефірі каналу «112» 06.11.2017 із запитання ведучого виникла тема стимульованої катастрофи літака Леха Качинського:
 
- Ви неодноразово заявляли, що літак з вищим польським керівництвом на чолі з президентом Качинським був свідомо знищений Росією. Це правда?
- Правда. На сьогодні мої висновки, які були опубліковані в газеті "Україна молода" в минулому році, підтверджені Генеральною прокуратурою Польщі. Росія знищила польський літак - була багатоступенева операція. Була застосована високочастотна електромагнітна гармата, щоб "вирубити" електронну апаратуру. Потім було скоєно постріл з гранатомету зарядженим термобаричним зарядом. Це підтверджують висновки експертизи. Ось чому Росія до цього часу не видає уламки літака і не видасть.
 
[Повний транскріпт тексту українською за посиланням: https://ua.112.ua/interview/meni-b-vysta...19267.html ]
 
Спочатку дізнався про це інтерв’ю із сайту «Гордон»:
 
Омельченко: Польський літак із президентом Качинським на борту знищила Росія, тому уламків вона ніколи не віддасть
Гордон, 13.11.2017 10:00
http://gordonua.com/ukr/publications/-om...16929.html
 
[Текст на момент цього повідомлення москвомовний, український варіант обіцяють пізніше.]
 
За посиланням про «Катинь-2» на УМ знайшов у мережі бібліографію по темі публікацій Г.Омельчинка, а потім і посилання на тексти на сайті УМ -
 
Катинський злочин без покарання [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 43 (6 квіт.). - С. 8-9
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2796/196/97535/
 
"Катинь-2" - злочин Російської Федерації : Окремі результати приватного розслідування обставин Смоленської катастрофи шість років тому [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 44 (8-9 квіт.). - С. 6-7
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2797/283/97562/
 
"Непроханий гість" : План "Татарин" : шість років тому Кремль затято намагався зірвати приїзд президента Польщі Леха Качинського на меморіальні заходи в Катинь [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 46 (13 квіт.). - С. 8-9
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2799/283/97608/
 
Операція "ІС" : Літак президента Польщі Леха Качинського російські спецслужби знищили шість років тому за допомогою електромагнітної гармати "Ніка", а саму операцію назвали на честь Сусаніна і Сталіна [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 47 (15-16 квіт.). - С. 13-14
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2800/283/97638/
 
"Смоленський туман" : "М’який варіант" російських спецслужб щодо президентського літака Леха Качинського шість років тому передбачав штучні перешкоди для його посадки [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 51 (26 квіт.). - С. 6-7
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2804/283/97754/
 
"Ніка"-вбивця [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 53 (28 квіт.). - С. 8-9
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2806/283/97837/
 
Кремль-убивця : Команду на знищення літака Качинського під Смоленськом і малазійського літака під Донецьком давав один замовник [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 55 (5 трав.). - С. 6-7
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2808/283/97877/
 
Бумеранг для Путіна : Політичне керівництво РФ має понести кримінальну відповідальність за теракт проти президентського літака Качинського [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 68 (31 трав.). - С. 6-7
http://www.umoloda.kiev.ua/file/14/UM068.pdf [html-версії публікації на сайті не має]
 
Цитата з файлу UM068.pdf:
 
Через півроку - 28 жовтня 2010 року - в мережі iнтернет було опубліковано сенсаційну фотографію вечірньої зустрічі Володимира Путіна і Дональда Туска відразу після катастрофи літака президента Качинського 10 квітня у Смоленську. Це фото невідомого автора (який обґрунтовано боїться за своє життя) стало обкладинкою тижневого видання «В мережі» із підписом: «Прем’єр-міністр Дональд Туск відразу ж після трагічної загибелі президента Польщі Леха Качинського і польської еліти. Коли ми дізнаємося правду?»
 
Цю обкладинку було оприлюднено в мережі Facebook ще до виходу номера тижневика, і це викликало активну реакцію поляків: у коментарях люди достатньо обґрунтовано припускали, що загибель польської еліти була результатом спільної операції Путіна і Туска, якого звинуватили в державній зраді. Польські «Відомості» тоді писали: «...на цьому фото видно, що обидва політики не виглядають засмученими катастрофою, у якій загинули майже всі перші особи Польщі. Навпаки, вони радісні і задоволені, що наводить на думку: смерть Качинського не була горем для Путіна і Туска».
 
Експерти (психологи і фізіогномісти), проаналізувавши зазначене фото, дійшли висновку: Путін і Туск перебувають у збудженому, радісному емоційному стані, який наповнює їх так надмірно, що важко навіть приховати ці емоції. Вираз очей, усмішок, міміка на їхніх обличчях, жест рук Туска (стиснуті кулаки), які майже торкаються грудей Путіна, може бути викликаний якимись спільними, об’єднаними зусиллями, які дали бажаний, успішний результат, що підпадає під загальновідомий вислів «Ми їх зробили!». У єхидному, зверхньому погляді Путіна, яким він дивиться на Туска, можна прочитати: «Хлопчику, ну як я тебе використав?».
 
*

Дякую! Це вже більше, ніж я очікував. Я дивився документальний запис розмови Путіна та Туска на місці подій після катастрофи. Там жодного компромату проти Туска немає. Путін і, здається, Шойгу розповідають про ту саму березу, а Туск здебільшого мовчить і слухає...

Але виникають запитання. Як все це довести, коли Росія ніколи не поверне уламки літака? Які є варіанти офіційного звернення Польщі до суду, коли слідство не може бути завершеним при відсутності доступу до уламків? Є й інші запитання, але ці є найголовнішими...
Відповісти
#5
(14-11-2017, 16:50 )Василь Васьківський писав(ла):
(14-11-2017, 09:05 )McOgon писав(ла):
(10-11-2017, 12:21 )Василь Васьківський писав(ла): Не можу зрозуміти, до чого тут Качинський?!
Тема не розкрита: у старттопіку немає жодної тези, яка б якимсь чином стосувалась Качинського. Я вже писав, що у Качинського немає жодних фактів, які б підтверджували версію Мачєрєвіча. Все це політичні заяви, які опираються на дешевий популізм PiS-у...

Я чесно вказав у заголовку, що тема є посиланням (знак "L" у дужках). Вказав що насправді в публікації інтерв"ю немає даних про катастрофу такими словами:
"Якісь його натяки щодо викриття Москви в організації катастрофи польського президентського літака в квітні 2010 року винесено в заголовок."

На що натякає Ю.Швець? Є загадкове розстрільне відео, автором якого наче би є якийсь Андрій Мєндєрєй. За легендою він одразу виїхав до України. Але його вирахували і якісь невідомі під виглядом "бандитського нападу" завдали числених ударів ножем. Проте його ще живого забрали до лікарні у Броварах і вже у лікарні невідомі через добу його вбили остаточно...

Мені ця історія видається міфічною. Щось не віриться. За правило такі випадки попадають у фокус уваги і далі розкручуються, бо все таємниче викликає цікавість. Але нічого такого не відбувалось. А раптом є інфо і Україна може оприлюднити?

"Гордон" знов активував тему у заголовку чергової публікації. За нею я вийшов на минулорічні публікації "України молодої", посилання на які даю нижче. Статті на УМ ще не знайшов часу перечитати. Але загальна схема стимульованої катастрофи у мене дещо інша.

Схема катастрофи така.

Раптовий туман мав штучний характер. Забезпечував відсутність візуальних орієнтирів пілотам і необхідність йти на посадку виключно за приладами.

Було намічено збити літак з курсу по азимуту, висоті та дальності до полоси. Завести його у низину перед летовищем (приблизно за кілометр) і стимулювати зіткнення зі схилом. Повне знищення пасажирів мало відбутись додатково від вмонтованої вибухівки та пожежі решток.

Найбільш ймовірно, що вибухівка була вмонтованою в різні частини конструкції Ту-154М під час планового ремонту літака у Московщині приблизно за рік до катастрофи. На сьогодні точно встановлено, що літак вибухав і розвалювався у повітрі. Сліди вибухівки знайдені на деяких таємно вивезених уламках.

Технічні засоби збивання з курсу. (1) Порушення GPS-навігації, так званий "міконінг", коли генерується фальшивий сигнал. Вперше технологію ще за часів СССР використала ПАР в стимульованій катастрофі президентського літака Анголи (літак врізався крилом в гору, совєцькі пілоти вижили, бо кабіна відкололася й проковзала по схилу). Прилади "міконінгу" московитського виробництва широко використовувалися в Іраку проти американських КР у війні 2004 року. (2) Привідна (посадкова) станція летовища вимкнена, запрацювала фальшива, звідки похибка в азімуті до полоси на 3-5 градусів. (3) На монітори диспетчерів подавалася фальшива інфо, щодо координат літака, зокрема його висоти. Диспетчери видавали інструкції згідно того, що бачили на моніторах. (4) посадкові ліхтарі, які могли б допомогти в умовах поганої видимості, були зіпсовані, або обезструмлені (приблизно за 5 хвилин до посадки припинилася подача електроенергії до летовища по спеціальній ЛЕП).

Майстерність пілотів допомогла вирватися літаку з улоговини. Пілоти в тумані розгледіли землю, схил, дали різко вгору. Літак на мінімальній висоті - 8-10 метрів подолав найвищу точку схилу й почав площинами різати окремі дерева. Можливо ще в улоговині літак своїм шасі черкнув по землі, оскільки після катастрофи на перекинутих догори уламках на шасі видно рештки грунту.

Тоді й був використаний план "Б" - підрив вибухівки на борту у повітрі. Експерти налічують три вибухи (два з них чули декілька свідків). Перший (або другий) розламав ліве крило (теорія про зіткнення зі "сталевою березою"). Другий (невеликої потужності) під підлогою по центру фюзеляжа зруйнував усі електрокомандні системи повітряного керування літаком. Третій вибух - спрямований у салон літака забезпечив убивство пасажирів і руйнування фюзеляжу у повітрі. Значний по площі розкид уламків і тіл свідчить про руйнування в повітрі. Не виключено, що сигнал на вибух був потужним спрямованим електромагнітним імпульсом (якась "Ніка" за Г.Омельченком?).

Дуже ймовірно, що одразу на місце падіння прибула "розстрільна команда". Добивали з вогнепальної зброї та вогнеметів (деякі тіла й рештки оборілі, хоча значної пожежі не зафіксовано). Рятувальники швидко з"явилися і "розстрільщики" змушені були відійти. В перших повідомленнях йшлося про чотирьох поранених пасажирів у лікарні. В наступних повідомленнях однозначно - всі загинули...

--- Кінець опису "схеми" --- далі обіцяні посилання на Г.Омельченка:

В спілкуванні Дмитра Гордона та Григорія Омельченка в ефірі каналу «112» 06.11.2017 із запитання ведучого виникла тема стимульованої катастрофи літака Леха Качинського:
 
- Ви неодноразово заявляли, що літак з вищим польським керівництвом на чолі з президентом Качинським був свідомо знищений Росією. Це правда?
- Правда. На сьогодні мої висновки, які були опубліковані в газеті "Україна молода" в минулому році, підтверджені Генеральною прокуратурою Польщі. Росія знищила польський літак - була багатоступенева операція. Була застосована високочастотна електромагнітна гармата, щоб "вирубити" електронну апаратуру. Потім було скоєно постріл з гранатомету зарядженим термобаричним зарядом. Це підтверджують висновки експертизи. Ось чому Росія до цього часу не видає уламки літака і не видасть.
 
[Повний транскріпт тексту українською за посиланням: https://ua.112.ua/interview/meni-b-vysta...19267.html ]
 
Спочатку дізнався про це інтерв’ю із сайту «Гордон»:
 
Омельченко: Польський літак із президентом Качинським на борту знищила Росія, тому уламків вона ніколи не віддасть
Гордон, 13.11.2017 10:00
http://gordonua.com/ukr/publications/-om...16929.html
 
[Текст на момент цього повідомлення москвомовний, український варіант обіцяють пізніше.]
 
За посиланням про «Катинь-2» на УМ знайшов у мережі бібліографію по темі публікацій Г.Омельчинка, а потім і посилання на тексти на сайті УМ -
 
Катинський злочин без покарання [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 43 (6 квіт.). - С. 8-9
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2796/196/97535/
 
"Катинь-2" - злочин Російської Федерації : Окремі результати приватного розслідування обставин Смоленської катастрофи шість років тому [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 44 (8-9 квіт.). - С. 6-7
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2797/283/97562/
 
"Непроханий гість" : План "Татарин" : шість років тому Кремль затято намагався зірвати приїзд президента Польщі Леха Качинського на меморіальні заходи в Катинь [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 46 (13 квіт.). - С. 8-9
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2799/283/97608/
 
Операція "ІС" : Літак президента Польщі Леха Качинського російські спецслужби знищили шість років тому за допомогою електромагнітної гармати "Ніка", а саму операцію назвали на честь Сусаніна і Сталіна [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 47 (15-16 квіт.). - С. 13-14
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2800/283/97638/
 
"Смоленський туман" : "М’який варіант" російських спецслужб щодо президентського літака Леха Качинського шість років тому передбачав штучні перешкоди для його посадки [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 51 (26 квіт.). - С. 6-7
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2804/283/97754/
 
"Ніка"-вбивця [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 53 (28 квіт.). - С. 8-9
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2806/283/97837/
 
Кремль-убивця : Команду на знищення літака Качинського під Смоленськом і малазійського літака під Донецьком давав один замовник [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 55 (5 трав.). - С. 6-7
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2808/283/97877/
 
Бумеранг для Путіна : Політичне керівництво РФ має понести кримінальну відповідальність за теракт проти президентського літака Качинського [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 68 (31 трав.). - С. 6-7
http://www.umoloda.kiev.ua/file/14/UM068.pdf [html-версії публікації на сайті не має]
 
Цитата з файлу UM068.pdf:
 
Через півроку - 28 жовтня 2010 року - в мережі iнтернет було опубліковано сенсаційну фотографію вечірньої зустрічі Володимира Путіна і Дональда Туска відразу після катастрофи літака президента Качинського 10 квітня у Смоленську. Це фото невідомого автора (який обґрунтовано боїться за своє життя) стало обкладинкою тижневого видання «В мережі» із підписом: «Прем’єр-міністр Дональд Туск відразу ж після трагічної загибелі президента Польщі Леха Качинського і польської еліти. Коли ми дізнаємося правду?»
 
Цю обкладинку було оприлюднено в мережі Facebook ще до виходу номера тижневика, і це викликало активну реакцію поляків: у коментарях люди достатньо обґрунтовано припускали, що загибель польської еліти була результатом спільної операції Путіна і Туска, якого звинуватили в державній зраді. Польські «Відомості» тоді писали: «...на цьому фото видно, що обидва політики не виглядають засмученими катастрофою, у якій загинули майже всі перші особи Польщі. Навпаки, вони радісні і задоволені, що наводить на думку: смерть Качинського не була горем для Путіна і Туска».
 
Експерти (психологи і фізіогномісти), проаналізувавши зазначене фото, дійшли висновку: Путін і Туск перебувають у збудженому, радісному емоційному стані, який наповнює їх так надмірно, що важко навіть приховати ці емоції. Вираз очей, усмішок, міміка на їхніх обличчях, жест рук Туска (стиснуті кулаки), які майже торкаються грудей Путіна, може бути викликаний якимись спільними, об’єднаними зусиллями, які дали бажаний, успішний результат, що підпадає під загальновідомий вислів «Ми їх зробили!». У єхидному, зверхньому погляді Путіна, яким він дивиться на Туска, можна прочитати: «Хлопчику, ну як я тебе використав?».
 
*

Дякую! Це вже більше, ніж я очікував. Я дивився документальний запис розмови Путіна та Туска на місці подій після катастрофи. Там жодного компромату проти Туска немає. Путін і, здається, Шойгу розповідають про ту саму березу, а Туск здебільшого мовчить і слухає...

Але виникають запитання. Як все це довести, коли Росія ніколи не поверне уламки літака? Які є варіанти офіційного звернення Польщі до суду, коли слідство не може бути завершеним при відсутності доступу до уламків? Є й інші запитання, але ці є найголовнішими...

Мені той хвакт, що саме Хуйло розповідає версію катастрохви, тобто президент країни, який не є ніяким експертом з подібних ситуацій, не пілот і не прохвесійний діспетчер чи рятівник, не голова якоїсь надзвичайної комісії з розслідування цієї трагедії - це таємниця, вбивство, про яке неможна довірити нікому. Ніхто не знає, що треба казати, крім режисера та автора сценарію.
Відповісти
#6
(14-11-2017, 09:05 )McOgon писав(ла): (...)
Схема катастрофи така.
(...) Технічні засоби збивання з курсу. (1) Порушення GPS-навігації, так званий "міконінг", коли генерується фальшивий сигнал. Вперше технологію ще за часів СССР використала ПАР в стимульованій катастрофі президентського літака Анголи (літак врізався крилом в гору, совєцькі пілоти вижили, бо кабіна відкололася й проковзала по схилу). (...)

Катастрофа 1986 року мозамбікського Ту-134 як сценарій

Маю зробити уточнення. Про "міконінг" і "ангольський літак" писав по пам"яті за давніми публікаціями на сайті Кавказ-центру. За кілька годин опісля згадав прізвище загиблого президента і його справжню країну - Самора Машел, Мозамбік. Інша поправка - з пілотажної совєцької групи вижив лише один. (Приналежність бортпровідників не з"ясував - ймовірно совєцькі бо йдеться про "9 членів екіпажу".) Справа в тому що з десяти осіб, хто не загинув і міг рухатися, хтось вирушив у близьке село, постукав в хату, двері відчинили південноафриканські військові... У 2003 році поважний південноафриканський спецслужбовець втік з країни і розповів обставини стимульованої катастрофи.

У мережі знайшлася вікі-інфо про цю катастрофу. Нижче її переклад з московської. Пізніше - переклад публікації КЦ за матеріалами польської преси про катастрофи Ту-134А-3 С.Машела і Ту-154М Л.Качинського. Катастрофи і способи слідства дуже схожі...

Отже:

Катастрофа Ту-134 в Драконових горах (Лебомбо)
https://ru.wikipedia.org/wiki/Катастрофа_Ту-134_в_Драконовых_горах
 
Катастрофа Ту-134 в Драконових горах - авіаційна катастрофа, яка сталася в неділю 19 жовтня 1986 року в горах Лебомбо на території ПАР. Авіалайнер Ту-134А-3 ВПС Мозамбіку здійснював рейс по маршруту Мбале [Уганда] ‑ Касама-Ндола-Лусака [Замбія] ‑ Хараре-Масвінго [Зімбабве] – Мапуту [Мозамбік], але врізався в скелю в горах Лебомбо в 35 кілометрах від Мбузіні. З 44 чоловік на його борту загинули 34, в тому числі президент Мозамбіку Самора Машел, а також ряд чиновників.
 
І в Мозамбіку, і за його межами поширене переконання, що катастрофа була влаштована спецслужбами режиму апартеїду ПАР.
[...]
Відповідно до контракту, укладеного між Авіаекспортом і ВПС Мозамбіку, літак пілотувався відрядженим в Мозамбік екіпажем  Ленінградського УГА («Аерофлот»). Склад екіпажу був таким:
* Командир повітряного судна (КПС) - 48-річний Юрій Вікторович Новодран, пілот 1-го класу.
* Другий пілот - 29-річний Ігор Петрович Картамишев.
* Штурман - 48-річний Олег Миколайович Кудряшов.
* Бортмеханік - Володимир Б. Новосьолов.
* Бортрадист - 39-річний Анатолій Олександрович Шуліпа.
[наведені фото могил]
[...]
У Мбале на борт сіли мозамбікський президент Самора Машел (англ. Samora Machel) і особи супроводу. О 16:38 Ту-134 з 9 членами екіпажу і 35 пасажирами на борту вилетів в Мапуту. Політ відбувався за маршрутом Мбале-Касама-Ндола-Лусака-Хараре-Масвінго-Мапуту під контролем автопілота зі швидкістю 750 км год  на ешелоні 350 (10.65 км), хоча в бортжурналі зазначено ешелон 370 (11,3 км).
[...]
На підході до повітряної зони Мозамбіку о 18:46:25 бортрадист вийшов на зв'язок з диспетчерським центром в Мапуту. О 18:48:08 з борта C9-CAA було повідомлено про проходження радіомаяка Курлов на відстані 440 км від Мапуту і розрахунковому часі посадки о 19:25. В 19:02:00 з літака було повідомлено: С9САА, готові до зниження. На це в 19:02:16 диспетчер відповів: Зрозумів С9САА, резервуємо ешелон 350 для 3000 футів [916 метрів]. Потім о 19:10:11, коли літак знаходився на висоті 5500 метрів, штурман самовільно, не очікуючи вказівки командира, змінив курс літака на 38° в бік пагорбів, що виявилося несподіваним для КПС:
19:11:28 [діалог московською]
КПС: Е…ть, какие-то виражи делает? Не мог напрямую, б…я!
Штурман: VOR туда показывает.
 
Потім відключилися ILS і DME, в результаті чого, перебуваючи вночі над пустельною місцевістю, екіпаж був дезорієнтований. Після довороту на курс 222° літак фактично летів паралельно смузі аеропорту Мапуту, але в 50 кілометрах від неї, тобто поза зоною радіомаяків. Одначе екіпаж не робив жодних дій, тому що вважав, що їм дають прямий захід на посадку на смугу 23, тому продовжив зниження з вертикальною швидкістю 2,6-3 м/с. Автопілот при цьому продовжував витримувати заданий екіпажем курс. Потім двічі (о 19:21:01 і 19:21:32) спрацювала система небезпечного зближення із землею, на що командир вилаявся («Вот зараза»), але зниження не припинив. На висоті 2187 футів (666,6 метрів) Ту-134 в стані польоту о 21:21 за місцевим часом [CAT час ПАР; за часом у тексті о 19:21 до закінчення 21-ї хвилини] врізався в скелю і повністю зруйнувався. Катастрофа сталася на території ПАР біля кордону зі Свазілендом. Загинули 34 людини: 8 членів екіпажу (вижив тільки бортмеханік) і 26 пасажирів, включаючи президента Самору Машела. [...]
 
Розслідування
 
Оскільки катастрофа сталася на території ПАР, розслідування велося в Кейптауні. За підсумками розслідування південноафриканська комісія зробила висновок, що катастрофа сталася виключно з вини екіпажу, який при польоті за приладами перейшов на візуальний політ і продовжив зниження в нічних умовах і при польоті в хмарах, при цьому ігноруючи попередження про близькість землі. Що до ухилення від траєкторії заходу на посадку, то це було викликано тим, що екіпаж налаштував навігаційне устаткування не на радіомаяк Мапуту, а на радіомаяк Матсафа (Свазіленд).
 
Більш поширена версія про диверсію південноафриканських спецслужб, які таким чином вирішили усунути Машела. Для цього в горах був встановлений невеликий радіомаяк, передає сигнали підміни, які ввели екіпаж в оману. Такі радіомаяки на той момент вже випускалися і могли перевозитися на автопричепі. Також місцеві жителі розповідали про загадковий військовий намет, у 150 метрах від якого літак врізався в гору. Після катастрофи намет зник.
 
*
Відповісти
#7
(15-11-2017, 02:27 )BROTHER писав(ла):
(14-11-2017, 16:50 )Василь Васьківський писав(ла):
(14-11-2017, 09:05 )McOgon писав(ла):
(10-11-2017, 12:21 )Василь Васьківський писав(ла): Не можу зрозуміти, до чого тут Качинський?!
Тема не розкрита: у старттопіку немає жодної тези, яка б якимсь чином стосувалась Качинського. Я вже писав, що у Качинського немає жодних фактів, які б підтверджували версію Мачєрєвіча. Все це політичні заяви, які опираються на дешевий популізм PiS-у...

Я чесно вказав у заголовку, що тема є посиланням (знак "L" у дужках). Вказав що насправді в публікації інтерв"ю немає даних про катастрофу такими словами:
"Якісь його натяки щодо викриття Москви в організації катастрофи польського президентського літака в квітні 2010 року винесено в заголовок."

На що натякає Ю.Швець? Є загадкове розстрільне відео, автором якого наче би є якийсь Андрій Мєндєрєй. За легендою він одразу виїхав до України. Але його вирахували і якісь невідомі під виглядом "бандитського нападу" завдали числених ударів ножем. Проте його ще живого забрали до лікарні у Броварах і вже у лікарні невідомі через добу його вбили остаточно...

Мені ця історія видається міфічною. Щось не віриться. За правило такі випадки попадають у фокус уваги і далі розкручуються, бо все таємниче викликає цікавість. Але нічого такого не відбувалось. А раптом є інфо і Україна може оприлюднити?

"Гордон" знов активував тему у заголовку чергової публікації. За нею я вийшов на минулорічні публікації "України молодої", посилання на які даю нижче. Статті на УМ ще не знайшов часу перечитати. Але загальна схема стимульованої катастрофи у мене дещо інша.

Схема катастрофи така.

Раптовий туман мав штучний характер. Забезпечував відсутність візуальних орієнтирів пілотам і необхідність йти на посадку виключно за приладами.

Було намічено збити літак з курсу по азимуту, висоті та дальності до полоси. Завести його у низину перед летовищем (приблизно за кілометр) і стимулювати зіткнення зі схилом. Повне знищення пасажирів мало відбутись додатково від вмонтованої вибухівки та пожежі решток.

Найбільш ймовірно, що вибухівка була вмонтованою в різні частини конструкції Ту-154М під час планового ремонту літака у Московщині приблизно за рік до катастрофи. На сьогодні точно встановлено, що літак вибухав і розвалювався у повітрі. Сліди вибухівки знайдені на деяких таємно вивезених уламках.

Технічні засоби збивання з курсу. (1) Порушення GPS-навігації, так званий "міконінг", коли генерується фальшивий сигнал. Вперше технологію ще за часів СССР використала ПАР в стимульованій катастрофі президентського літака Анголи (літак врізався крилом в гору, совєцькі пілоти вижили, бо кабіна відкололася й проковзала по схилу). Прилади "міконінгу" московитського виробництва широко використовувалися в Іраку проти американських КР у війні 2004 року. (2) Привідна (посадкова) станція летовища вимкнена, запрацювала фальшива, звідки похибка в азімуті до полоси на 3-5 градусів. (3) На монітори диспетчерів подавалася фальшива інфо, щодо координат літака, зокрема його висоти. Диспетчери видавали інструкції згідно того, що бачили на моніторах. (4) посадкові ліхтарі, які могли б допомогти в умовах поганої видимості, були зіпсовані, або обезструмлені (приблизно за 5 хвилин до посадки припинилася подача електроенергії до летовища по спеціальній ЛЕП).

Майстерність пілотів допомогла вирватися літаку з улоговини. Пілоти в тумані розгледіли землю, схил, дали різко вгору. Літак на мінімальній висоті - 8-10 метрів подолав найвищу точку схилу й почав площинами різати окремі дерева. Можливо ще в улоговині літак своїм шасі черкнув по землі, оскільки після катастрофи на перекинутих догори уламках на шасі видно рештки грунту.

Тоді й був використаний план "Б" - підрив вибухівки на борту у повітрі. Експерти налічують три вибухи (два з них чули декілька свідків). Перший (або другий) розламав ліве крило (теорія про зіткнення зі "сталевою березою"). Другий (невеликої потужності) під підлогою по центру фюзеляжа зруйнував усі електрокомандні системи повітряного керування літаком. Третій вибух - спрямований у салон літака забезпечив убивство пасажирів і руйнування фюзеляжу у повітрі. Значний по площі розкид уламків і тіл свідчить про руйнування в повітрі. Не виключено, що сигнал на вибух був потужним спрямованим електромагнітним імпульсом (якась "Ніка" за Г.Омельченком?).

Дуже ймовірно, що одразу на місце падіння прибула "розстрільна команда". Добивали з вогнепальної зброї та вогнеметів (деякі тіла й рештки оборілі, хоча значної пожежі не зафіксовано). Рятувальники швидко з"явилися і "розстрільщики" змушені були відійти. В перших повідомленнях йшлося про чотирьох поранених пасажирів у лікарні. В наступних повідомленнях однозначно - всі загинули...

--- Кінець опису "схеми" --- далі обіцяні посилання на Г.Омельченка:

В спілкуванні Дмитра Гордона та Григорія Омельченка в ефірі каналу «112» 06.11.2017 із запитання ведучого виникла тема стимульованої катастрофи літака Леха Качинського:
 
- Ви неодноразово заявляли, що літак з вищим польським керівництвом на чолі з президентом Качинським був свідомо знищений Росією. Це правда?
- Правда. На сьогодні мої висновки, які були опубліковані в газеті "Україна молода" в минулому році, підтверджені Генеральною прокуратурою Польщі. Росія знищила польський літак - була багатоступенева операція. Була застосована високочастотна електромагнітна гармата, щоб "вирубити" електронну апаратуру. Потім було скоєно постріл з гранатомету зарядженим термобаричним зарядом. Це підтверджують висновки експертизи. Ось чому Росія до цього часу не видає уламки літака і не видасть.
 
[Повний транскріпт тексту українською за посиланням: https://ua.112.ua/interview/meni-b-vysta...19267.html ]
 
Спочатку дізнався про це інтерв’ю із сайту «Гордон»:
 
Омельченко: Польський літак із президентом Качинським на борту знищила Росія, тому уламків вона ніколи не віддасть
Гордон, 13.11.2017 10:00
http://gordonua.com/ukr/publications/-om...16929.html
 
[Текст на момент цього повідомлення москвомовний, український варіант обіцяють пізніше.]
 
За посиланням про «Катинь-2» на УМ знайшов у мережі бібліографію по темі публікацій Г.Омельчинка, а потім і посилання на тексти на сайті УМ -
 
Катинський злочин без покарання [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 43 (6 квіт.). - С. 8-9
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2796/196/97535/
 
"Катинь-2" - злочин Російської Федерації : Окремі результати приватного розслідування обставин Смоленської катастрофи шість років тому [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 44 (8-9 квіт.). - С. 6-7
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2797/283/97562/
 
"Непроханий гість" : План "Татарин" : шість років тому Кремль затято намагався зірвати приїзд президента Польщі Леха Качинського на меморіальні заходи в Катинь [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 46 (13 квіт.). - С. 8-9
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2799/283/97608/
 
Операція "ІС" : Літак президента Польщі Леха Качинського російські спецслужби знищили шість років тому за допомогою електромагнітної гармати "Ніка", а саму операцію назвали на честь Сусаніна і Сталіна [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 47 (15-16 квіт.). - С. 13-14
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2800/283/97638/
 
"Смоленський туман" : "М’який варіант" російських спецслужб щодо президентського літака Леха Качинського шість років тому передбачав штучні перешкоди для його посадки [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 51 (26 квіт.). - С. 6-7
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2804/283/97754/
 
"Ніка"-вбивця [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 53 (28 квіт.). - С. 8-9
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2806/283/97837/
 
Кремль-убивця : Команду на знищення літака Качинського під Смоленськом і малазійського літака під Донецьком давав один замовник [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 55 (5 трав.). - С. 6-7
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2808/283/97877/
 
Бумеранг для Путіна : Політичне керівництво РФ має понести кримінальну відповідальність за теракт проти президентського літака Качинського [Текст] / Г.Омельченко // Україна молода. - 2016. - № 68 (31 трав.). - С. 6-7
http://www.umoloda.kiev.ua/file/14/UM068.pdf [html-версії публікації на сайті не має]
 
Цитата з файлу UM068.pdf:
 
Через півроку - 28 жовтня 2010 року - в мережі iнтернет було опубліковано сенсаційну фотографію вечірньої зустрічі Володимира Путіна і Дональда Туска відразу після катастрофи літака президента Качинського 10 квітня у Смоленську. Це фото невідомого автора (який обґрунтовано боїться за своє життя) стало обкладинкою тижневого видання «В мережі» із підписом: «Прем’єр-міністр Дональд Туск відразу ж після трагічної загибелі президента Польщі Леха Качинського і польської еліти. Коли ми дізнаємося правду?»
 
Цю обкладинку було оприлюднено в мережі Facebook ще до виходу номера тижневика, і це викликало активну реакцію поляків: у коментарях люди достатньо обґрунтовано припускали, що загибель польської еліти була результатом спільної операції Путіна і Туска, якого звинуватили в державній зраді. Польські «Відомості» тоді писали: «...на цьому фото видно, що обидва політики не виглядають засмученими катастрофою, у якій загинули майже всі перші особи Польщі. Навпаки, вони радісні і задоволені, що наводить на думку: смерть Качинського не була горем для Путіна і Туска».
 
Експерти (психологи і фізіогномісти), проаналізувавши зазначене фото, дійшли висновку: Путін і Туск перебувають у збудженому, радісному емоційному стані, який наповнює їх так надмірно, що важко навіть приховати ці емоції. Вираз очей, усмішок, міміка на їхніх обличчях, жест рук Туска (стиснуті кулаки), які майже торкаються грудей Путіна, може бути викликаний якимись спільними, об’єднаними зусиллями, які дали бажаний, успішний результат, що підпадає під загальновідомий вислів «Ми їх зробили!». У єхидному, зверхньому погляді Путіна, яким він дивиться на Туска, можна прочитати: «Хлопчику, ну як я тебе використав?».
 
*

Дякую! Це вже більше, ніж я очікував. Я дивився документальний запис розмови Путіна та Туска на місці подій після катастрофи. Там жодного компромату проти Туска немає. Путін і, здається, Шойгу розповідають про ту саму березу, а Туск здебільшого мовчить і слухає...

Але виникають запитання. Як все це довести, коли Росія ніколи не поверне уламки літака? Які є варіанти офіційного звернення Польщі до суду, коли слідство не може бути завершеним при відсутності доступу до уламків? Є й інші запитання, але ці є найголовнішими...

Мені той хвакт, що саме Хуйло розповідає версію катастрохви, тобто президент країни, який не є ніяким експертом з подібних ситуацій, не пілот і не прохвесійний діспетчер чи рятівник, не голова якоїсь надзвичайної комісії з розслідування цієї трагедії - це таємниця, вбивство, про яке неможна довірити нікому. Ніхто не знає, що треба казати, крім режисера та автора сценарію.

Нормально! Путін завжди щось розповідає...
Відповісти
#8
Так отож.
Відповісти
#9
(18-11-2017, 03:23 )BROTHER писав(ла): Так отож.
Відповісти


Схожі теми
Тема: Автор Відповідей Переглядів: Ост. повідомлення
  Україна може бути признана одним з головних союзників Америки. hrushka 0 117 03-06-2019, 20:44
Ост. повідомлення: hrushka
  Україна може заняти Донбас та Крим... hrushka 0 140 16-05-2019, 20:37
Ост. повідомлення: hrushka
  Брати участь у виборах є особистим обов'язком кожного громадянина. hrushka 3 293 30-03-2019, 16:56
Ост. повідомлення: hrushka

Перейти до форуму: