Рейтинг теми:
  • Голосів: 0 - Середня оцінка: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Чи знаєте ви,шо раніше християни молилися Аллаху?
#1
Та сину його Іісусу.Після розколу в Росіії Москва перестала вживати ім*я бога і стала підвищувати Ісуса до рівня бога.Вийшов казус-батько і син-це одне й те ж-один бог.
Церкви РФ і зараз містять мусульманські символи.А собор В.Блаженного-мечеть
Відповісти
#2
(11-06-2014, 19:12 )Slavkora писав(ла): Та сину його Іісусу.Після розколу в Росіії Москва перестала вживати ім*я бога і стала підвищувати Ісуса до рівня бога.Вийшов казус-батько і син-це одне й те ж-один бог.
Церкви РФ і зараз містять мусульманські символи.А собор В.Блаженного-мечеть

У 13-16 стт. Московія була улусом Золотої Орди. Є свідчення, що офіційною ПИСьМОВОЮ мовою Золотої Орди була уйгурська мова. Наприклад, існує думка, що той текст "Ходіння за три моря" Афанасія Нікітіна, який частково до нас дійшов, є перекладом з уйгурської мови. В тій мові не було розробленої теологічної термінології, тому цілком можливо, що в тих місцях, де йшлося про Бога, Нікітін використовував слово "Аллах."

Собор Василя Блаженного дійсно нагадує мечеть. Можливо, це пояснюється тим, що він був збудований одразу після завоювання Іваном Грізним Казанського ханства, і Іван бажав навмисне відтворити в цій будівлі архітектурні риси мусульманських святинь.
Відповісти
#3
Взагалі з мусульманством в історії Московщини є цікавинки. Великі Кагани Золотої Орди у 13-му столітті стали мусульманами. Але вони традиційно були терпимими до інших віросповідань, у тій мірі, в якій служителі цих сповідань молилися за Великих Каганів і нагадували пастві, хто є в Золотій Орді (у тому числі й у Московщині) справжнім володарем. Проте в якийсь момент історії рід Чінгізідів розділився на мусульман (головна гілка) і християн "грецької віри" (менша гілка). Для підтримання певного балансу, Великі Кагани, самі залишаючися мусульманами, віддавали своїх дочок за дітей різних християнських володарів. Є, наприклад, версія, що однією з дружин Олександра "Невського" була монголка з роду Чингізідів, яка була навернута до православної християнської віри. Один з синів Олександра, Данило, був також, імовірно, одружений з монголкою. Таким чином, Іван Данилович, онук Олександра, був вже як мінімум на 3/4 монгол (або уйгур). Він, звичайно, був охрещений, але мав сильні "кровні" зв"язки з мусульманськими володарями Орди. Іван Данилович десь у першій третині 14-го століття прийняв від онука Батия, Великого Кагана Узбека, ярлик на княжіння в Московському улусі. Є гіпотеза, що його відоме в історії прізвисько Каліта походить від уйгурського "Култа," тобто "на коні."

Про мусульманські символи в московських церквах я не знаю, але читав, що в деяких церковних будівлях 15-го і навіть 16-го ст. на стінах знайшли так звані "тамги" Великих Каганів Золотої Орди. Це були знаки, які свідчили про визнання Великим Каганом лояльності свяшеників цих церков до їх представника у столиці Орди, Сарай-Бату (з 14 ст. Сарай-Берке). Це не були символи якоїсь релігійної віри, а просто своєрідні "печатки ухвалення." Тамги були знайдені і на стінах кремлівських соборів Св. Архангелів і Св. Благовіщення в Москві.
Відповісти
#4
(12-06-2014, 17:46 )gvp писав(ла): Взагалі з мусульманством в історії Московщини є цікавинки. Великі Кагани Золотої Орди у 13-му столітті стали мусульманами. Але вони традиційно були терпимими до інших віросповідань, у тій мірі, в якій служителі цих сповідань молилися за Великих Каганів і нагадували пастві, хто є в Золотій Орді (у тому числі й у Московщині) справжнім володарем. Проте в якийсь момент історії рід Чінгізідів розділився на мусульман (головна гілка) і християн "грецької віри" (менша гілка). Для підтримання певного балансу, Великі Кагани, самі залишаючися мусульманами, віддавали своїх дочок за дітей різних християнських володарів. Є, наприклад, версія, що однією з дружин Олександра "Невського" була монголка з роду Чингізідів, яка була навернута до православної християнської віри. Один з синів Олександра, Данило, був також, імовірно, одружений з монголкою. Таким чином, Іван Данилович, онук Олександра, був вже як мінімум на 3/4 монгол (або уйгур). Він, звичайно, був охрещений, але мав сильні "кровні" зв"язки з мусульманськими володарями Орди. Іван Данилович десь у першій третині 14-го століття прийняв від онука Батия, Великого Кагана Узбека, ярлик на княжіння в Московському улусі. Є гіпотеза, що його відоме в історії прізвисько Каліта походить від уйгурського "Култа," тобто "на коні."

Про мусульманські символи в московських церквах я не знаю, але читав, що в деяких церковних будівлях 15-го і навіть 16-го ст. на стінах знайшли так звані "тамги" Великих Каганів Золотої Орди. Це були знаки, які свідчили про визнання Великим Каганом лояльності свяшеників цих церков до їх представника у столиці Орди, Сарай-Бату (з 14 ст. Сарай-Берке). Це не були символи якоїсь релігійної віри, а просто своєрідні "печатки ухвалення." Тамги були знайдені і на стінах кремлівських соборів Св. Архангелів і Св. Благовіщення в Москві.
Відповісти
#5
Коли я задаю їм питання - хто в них Бог - Яхве (він же Єгова) чи Христос - вони посилають мене туди, куди їхня Біблія забороняє посилати))

(11-06-2014, 19:12 )Slavkora писав(ла): Та сину його Іісусу.Після розколу в Росіії Москва перестала вживати ім*я бога і стала підвищувати Ісуса до рівня бога.Вийшов казус-батько і син-це одне й те ж-один бог.
Церкви РФ і зараз містять мусульманські символи.А собор В.Блаженного-мечеть
Відповісти
#6
Ми молимося Пресвятій Тройці, або Триєдиному Богу. Бог ОДИН, але Він має три особи, які навіки нероздільні (Отець, Син, і Святий Дух). Ісус Христос - наш Бог, Який воплотився і став чоловіком, не припиняючи бути Богом. Наш Символ віри каже, що ми віруємо "в єдиного Бога Отця, Вседержителя, творця неба і землі... і в єдиного Господа, Ісуса Христа, Сина Божого, від Отця рожденного перед усіма віками... [Хто] нас ради, людей, і нашого ради спасіння зійшов з небес і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком... і в Духа Святого, Господа животворчого..." Іншими словами, наш Бог це і Отець, і Син, і Святий Дух, причому це не три боги, а ОДИН Бог.

Щодо Ягве: цього слова в Біблії нема; є тетраграматон ЙХВХ, який невідомо як вимовляється і невідомо що означає. Євреї вже у 3-4 стт. до н.е. відмовилися копіювати цей тетраграматон; коли вони робили копії з книг Мойсея, історичних, і пророчих писань, вони замість ЙХВХ стали писати АДОНАЙ (Господь, англійською LORD). У Новомy Завіті, написаному діалектом "кіні" грецької мови, слово "Господь" (завжди з дефінітивним артиклем, ο Κύριος) вживається повідношенню до Ісуса Христа.
Відповісти
#7
Щось я не чув ні від кого крім вас, що вони мають молитись якійсь трійці. Якщо три особи є нероздільні - то це одна особа. Іншого логічного висновку (а Логіку, нагадаю, нам дали Боги) - зробити неможливо.
Або можливо зробити висновок, що християнська релігія є алогічною. Тобто абожеською. Протибожеською чи богоборською.

(15-06-2014, 18:41 )gvp писав(ла): Ми молимося Пресвятій Тройці, або Триєдиному Богу. Бог ОДИН, але Він має три особи, які навіки нероздільні (Отець, Син, і Святий Дух). Ісус Христос - наш Бог, Який воплотився і став чоловіком, не припиняючи бути Богом. Наш Символ віри каже, що ми віруємо "в єдиного Бога Отця, Вседержителя, творця неба і землі... і в єдиного Господа, Ісуса Христа, Сина Божого, від Отця рожденного перед усіма віками... [Хто] нас ради, людей, і нашого ради спасіння зійшов з небес і воплотився від Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком... і в Духа Святого, Господа животворчого..." Іншими словами, наш Бог це і Отець, і Син, і Святий Дух, причому це не три боги, а ОДИН Бог.

Щодо Ягве: цього слова в Біблії нема; є тетраграматон ЙХВХ, який невідомо як вимовляється і невідомо що означає. Євреї вже у 3-4 стт. до н.е. відмовилися копіювати цей тетраграматон; коли вони робили копії з книг Мойсея, історичних, і пророчих писань, вони замість ЙХВХ стали писати АДОНАЙ (Господь, англійською LORD). У Новомy Завіті, написаному діалектом "кіні" грецької мови, слово "Господь" (завжди з дефінітивним артиклем, ο Κύριος) вживається повідношенню до Ісуса Христа.
Відповісти
#8
(15-06-2014, 23:33 )Гоголь писав(ла): Щось я не чув ні від кого крім вас, що вони мають молитись якійсь трійці. Якщо три особи є нероздільні - то це одна особа. Іншого логічного висновку (а Логіку, нагадаю, нам дали Боги) - зробити неможливо.
Або можливо зробити висновок, що християнська релігія є алогічною. Тобто абожеською. Протибожеською чи богоборською.

Камінь - істота? Ні. Це предмет. Є просто камінь, але він не істота і не особа.

Корова - істота? Так. Скільки в ній осіб, скільки взагалі є коров"ячих осіб? Нуль. Корова не є особою. Ми, звичайно, можемо назвати одну корову Машка, а другу Пріська. Але Машка не навчатиметься в університеті, а Пріська не стане генералом від кавалерії. Особливості окремих корів занадто елементарні, щоби говорити про різні корів"ячі особи.

Людина - істота? Так. Скільки є людських осіб? Безліч. Що їх усіх об"єднує? Людська природа. Кожна людина є саме ЛЮДИНОЮ, хоча є Іван, Петро, Джоу-Ен Лай, Бабрак Кармаль тощо.

Тобто маємо: є предмети, які не є ні істотами, ні особами. Є також об"єкти (корова), які є істотами, але не є особами. І є істоти (люди), які є істотами і особами.

Математично:

Камінь: число істот 0, число осіб 0.

Корова: число істот 1, число осіб 0.

Людина: число істот 1, число осіб >0.

Все логічно.

Але як саме із цієї логіки витікає, що може бути:

Бог: число істот 1, число осіб >0?
Відповісти
#9
(16-06-2014, 04:50 )gvp писав(ла): Корова не є особою.

Корови - особи.
Кожна з своїм унікальним характером і життєвим досвідом.
Відповісти
#10
Отже, Ваші докази не дійсні.

(16-06-2014, 04:50 )gvp писав(ла):
(15-06-2014, 23:33 )Гоголь писав(ла): Щось я не чув ні від кого крім вас, що вони мають молитись якійсь трійці. Якщо три особи є нероздільні - то це одна особа. Іншого логічного висновку (а Логіку, нагадаю, нам дали Боги) - зробити неможливо.
Або можливо зробити висновок, що християнська релігія є алогічною. Тобто абожеською. Протибожеською чи богоборською.

Камінь - істота? Ні. Це предмет. Є просто камінь, але він не істота і не особа.

Корова - істота? Так. Скільки в ній осіб, скільки взагалі є коров"ячих осіб? Нуль. Корова не є особою. Ми, звичайно, можемо назвати одну корову Машка, а другу Пріська. Але Машка не навчатиметься в університеті, а Пріська не стане генералом від кавалерії. Особливості окремих корів занадто елементарні, щоби говорити про різні корів"ячі особи.

Людина - істота? Так. Скільки є людських осіб? Безліч. Що їх усіх об"єднує? Людська природа. Кожна людина є саме ЛЮДИНОЮ, хоча є Іван, Петро, Джоу-Ен Лай, Бабрак Кармаль тощо.

Тобто маємо: є предмети, які не є ні істотами, ні особами. Є також об"єкти (корова), які є істотами, але не є особами. І є істоти (люди), які є істотами і особами.

Математично:

Камінь: число істот 0, число осіб 0.

Корова: число істот 1, число осіб 0.

Людина: число істот 1, число осіб >0.

Все логічно.

Але як саме із цієї логіки витікає, що може бути:

Бог: число істот 1, число осіб >0?
Відповісти
#11
Можете розповісти - чим вони відрізняються і що кожен собою являє?

(16-06-2014, 04:50 )gvp писав(ла):
(15-06-2014, 23:33 )Гоголь писав(ла): Щось я не чув ні від кого крім вас, що вони мають молитись якійсь трійці. Якщо три особи є нероздільні - то це одна особа. Іншого логічного висновку (а Логіку, нагадаю, нам дали Боги) - зробити неможливо.
Або можливо зробити висновок, що християнська релігія є алогічною. Тобто абожеською. Протибожеською чи богоборською.

Камінь - істота? Ні. Це предмет. Є просто камінь, але він не істота і не особа.

Корова - істота? Так. Скільки в ній осіб, скільки взагалі є коров"ячих осіб? Нуль. Корова не є особою. Ми, звичайно, можемо назвати одну корову Машка, а другу Пріська. Але Машка не навчатиметься в університеті, а Пріська не стане генералом від кавалерії. Особливості окремих корів занадто елементарні, щоби говорити про різні корів"ячі особи.

Людина - істота? Так. Скільки є людських осіб? Безліч. Що їх усіх об"єднує? Людська природа. Кожна людина є саме ЛЮДИНОЮ, хоча є Іван, Петро, Джоу-Ен Лай, Бабрак Кармаль тощо.

Тобто маємо: є предмети, які не є ні істотами, ні особами. Є також об"єкти (корова), які є істотами, але не є особами. І є істоти (люди), які є істотами і особами.

Математично:

Камінь: число істот 0, число осіб 0.

Корова: число істот 1, число осіб 0.

Людина: число істот 1, число осіб >0.

Все логічно.

Але як саме із цієї логіки витікає, що може бути:

Бог: число істот 1, число осіб >0?
Відповісти
#12
(16-06-2014, 04:50 )gvp писав(ла): Людина: число істот 1

Скільки людей - стільки й істот.
Істота - це ж не назва класу (виду), а окремий (живий) організм.
Відповісти
#13
(16-06-2014, 09:06 )Анатoль писав(ла):
(16-06-2014, 04:50 )gvp писав(ла): Людина: число істот 1

Скільки людей - стільки й істот.
Істота - це ж не назва класу (виду), а окремий (живий) організм.
Відповісти
#14
В одної істоти (організму) нормально одна особа (особистість).
Відповісти
#15
(16-06-2014, 19:05 )Анатoль писав(ла): В одної істоти (організму) нормально одна особа (особистість).
Відповісти
#16
Навіть найбільші пророки людства не брали на себе таку сміливість про це говорити.

(16-06-2014, 21:06 )gvp писав(ла):
(16-06-2014, 19:05 )Анатoль писав(ла): В одної істоти (організму) нормально одна особа (особистість).
Відповісти
#17
Адже кожен з них - індивідуальність.
З своїм унікальним характером, звичками, памяттю, специфічною емоційною реакцією на обставини і поведінкою...
Є, звичайно, і спільне (видове), але багато і індивідуальних особливостей, що й виділяє одну особу від інших цього виду.

В плані різноманітності характерів, різноманітності емоційної реакції люди нічим від інших вищих тварин не відрізняються.
А хіба цього не достатньо, щоб відрізняти одну особу даного виду від інших (осіб даного виду)?
Відповісти
#18
(17-06-2014, 06:52 )Анатoль писав(ла): Адже кожен з них - індивідуальність.
З своїм унікальним характером, звичками, памяттю, специфічною емоційною реакцією на обставини і поведінкою...
Є, звичайно, і спільне (видове), але багато і індивідуальних особливостей, що й виділяє одну особу від інших цього виду.

В плані різноманітності характерів, різноманітності емоційної реакції люди нічим від інших вищих тварин не відрізняються.
А хіба цього не достатньо, щоб відрізняти одну особу даного виду від інших (осіб даного виду)?

Добре, хай корова чи собака - особи.

Але і Отець, і Син, і Святий Дух - теж особи. Ми не можемо їх вивчати нашими звичними фізичними методами - зором, слухом, дотиком, нюхом; і це саме тому, що вони іншої природи, ніж ми. Проте ми можемо знати про них те, що нам дається через Одкровення - Святі Передання Церкви (у тому числі Св. Письмо).

З цього Одкровення ми знаємо, що, на відміну від людей, корів, чи собак, Три Особи Єдиного Бога завжди разом. Світ існував, наприклад, без мене, але з моїми батьками; з іншого боку, не може бути такого, щоби світ існував з Отцем, але без Сина, чи з Отцем, але без Святого Духа. І жодна з трьох Осіб не може "піти" якоюсь окремою дорогою, тим більше, що триєдиний Бог безмежний - Він "ВЖЕ" всюди.

Я знаю, це важка наука (або, євангельською мовою, "тверда," "жорстка," така, що її непросто "розгризти" - див. Івана 6:60, σκληρός ἐστιν οὗτος ὁ λόγος, склірос естін автос го логос); але вона стає простішою і очевиднішою, якщо її переживати, а не тільки раціонально "вивчати."
Відповісти
#19
(17-06-2014, 15:27 )gvp писав(ла): Я знаю, це важка наука

Ну чому ж вона важка? Просто потрібно запамятати певний довільний канон (постулат).

З таким же успіхом можна було б постулювати будь що інше.
На релігію, віру, віруючих це ніяк би не вплинуло.
Просто були б інші набори канонів і єресей.

Бо чим канон відрізняється від єресі?
І перше і друге - цілком довільні твердження. Але одні з них прийняті (людьми) (довільно, бездоказово) як правильні, а інші (так само довільно) як хибні.
Так це в межах однієї релігії.
А що вже говорити про інші релігії... Міжрелігійні канони ще більше відрізняються ніж канони і єресі в межах одної релігії.
Відповісти
#20
Слава Ісусу Христу!
(11-06-2014, 20:45 )gvp писав(ла): ... текст "Ходіння за три моря" Афанасія Нікітіна, який частково до нас дійшов, є перекладом з уйгурської мови. В тій мові не було розробленої теологічної термінології, тому цілком можливо, що в тих місцях, де йшлося про Бога, Нікітін використовував слово "Аллах." ...
http://lenta.ru/news/2013/10/14/rules/

З повагою, о.Олег
Відповісти


Схожі теми
Тема: Автор Відповідей Переглядів: Ост. повідомлення
  Шо написано раніше-біблія чи Єангеліє? Slavkora 2 1035 12-06-2014, 21:53
Ост. повідомлення: stryjko_bojko
  Як християни шукають взаємопорозуміння Гоголь 39 5489 28-09-2013, 13:21
Ост. повідомлення: Русин
  Християни-мракобіси кинули статую "Перуна" у Дніпро.(л) Гоголь 18 3060 06-07-2013, 07:23
Ост. повідомлення: Анатoль

Перейти до форуму: