Рейтинг теми:
  • Голосів: 2 - Середня оцінка: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Чи не здається вам, що галас довкола корупції то є відволікання уваги загалу
#1
Question 
від засадничих проблем?

Проблем фундаментальних:

- передусім надмір держави в усіх царинах життя (що й спричиняє корупцію),
- до того нікчемність усього корпусу законодаства, з конституцією включно,

і так далі.


Чинні закони написані в такий спосіб, що уможливлюють майже довільне вирокування судам, які в свою чергу є монопольні і цілковито відпірні на демократичні процедури (така їх конструкція є законодавчо закладена).

Невже хтось вірить, що окремі антикорупційні суди щось тут змінять? Чи радше послужать виконавчій владі черговим зручним інструментом для політично умотивованих репресій проти відступників? Адже бути держслужбовцем в тотально скорумпованій дозвільно-регулятивній системі і залишатись непричетним до корупції є неможливо, отже вибирай кого пасує і ліпи на нього справу.

Ми всі багато років спостерігаємо бидляче хамство, пустобрехство, пиху і тупу неграмотність (економічну та юридичну) нардекпуків - з тим погодиться цілковита більшість українців. Ну то який продукт можуть видати такі законодавці, яка мусить бути якість їх законів?
А одночасно дивним чином віддавна функціонує певний мем, що мовляв закони України є добрі, а недобре лише із їх виконанням.

Щось тут з логікою явно не теє.
Відповісти
#2
(11-10-2017, 17:01 )Max писав(ла): від засадничих проблем?

Проблем фундаментальних:

- передусім надмір держави в усіх царинах життя (що й спричиняє корупцію),
- до того нікчемність усього корпусу законодаства, з конституцією включно,

і так далі.
...
Але не тільки загалу, а й США та ЄС! Це такий спосіб реакції влади на вимоги партнерів, зокрема МВФ, подолати корупцію. Але МВФ буде продовжувати тиснути потроху, оскільки він дає наступний транш після того, як українська влада виконує певні умови. Тобто, коли українська влада та МВФ вчергове домовляться...

Український загал до наступних виборів вже не зможе якось вплинути на цей сценарій. Конституцію може поміняти лише Верховна Рада, але не ця, а наступна! Якщо зможе...

А може виявитись, що наступна буде ще безпомічнішою, бо немає консолідованої опозиції. Тоді як влада потроху консолідується...
Відповісти
#3
(11-10-2017, 17:01 )Max писав(ла): від засадничих проблем?

Проблем фундаментальних:

- передусім надмір держави в усіх царинах життя (що й спричиняє корупцію),
- до того нікчемність усього корпусу законодаства, з конституцією включно,

і так далі.


Чинні закони написані в такий спосіб, що уможливлюють майже довільне вирокування судам, які в свою чергу є монопольні і цілковито відпірні на демократичні процедури (така їх конструкція є законодавчо закладена).

Невже хтось вірить, що окремі антикорупційні суди щось тут змінять? Чи радше послужать виконавчій владі черговим зручним інструментом для політично умотивованих репресій проти відступників? Адже бути держслужбовцем в тотально скорумпованій дозвільно-регулятивній системі і залишатись непричетним до корупції є неможливо, отже вибирай кого пасує і ліпи на нього справу.

Ми всі багато років спостерігаємо бидляче хамство, пустобрехство, пиху і тупу неграмотність (економічну та юридичну) нардекпуків - з тим погодиться цілковита більшість українців. Ну то який продукт можуть видати такі законодавці, яка мусить бути якість їх законів?
А одночасно дивним чином віддавна функціонує певний мем, що мовляв закони України є добрі, а недобре лише із їх виконанням.

Щось тут з логікою явно не теє.

Абсолютно згоден. Щось таке, навіть, сам хотів написати.
Відповісти
#4
Согласен с темой. Если взять сегодняшнее выступление на митинге (17 октября 2017 года) и озвученные требования перед ним - производит впечатление сбора граждан без энтузиазма, выход граждан на митинг по заказу правительства... Сегодня проблем много, все знают их, но отдают все на откуп тем, кто как всегда ловит момент устроить для себя продолжение своей индивидуалистической деятельности - дальнейшего продвижения своих личных интересов. Они рассматривают вхождение в правительственные структуры своим личным бизнесом. Несомненно  в Украине и в Киеве есть люди, которые болеют за судьбу своей страны и имеют предложения - как поправить дела в руководстве процессами в стране, как организовать рациональное приложение усилий Украинского Сообщества граждан, но почему-то их не слышно давно. Может быть перед выборами они думают  успеть представить свои предложения обществу... Эта тактика не верная: если посмотреть на выдвижения себя кандидатом в Президенты в России Навальным мы видим как много работы он проделывает, несмотря на то, что у него отсутствует четкая программа изменения общественных отношений и по сути он может оказаться таким же паршивым Президентом для общества как сегодняшний. Без плана внесения новых структурных изменений в гражданских отношениях то "болото", которое существует в России не исправить и не настроить для продуктивной работы всех групп граждан. Такая же ситуация в Украинском Сообществе необходимо много работать: брать сведения из многих источников, не брезгуя - обращаться в научно - исследовательские институты, - подключать к своей работе соратников для будущей работы в должности на которую ты избрал для выдвижения себя кандидатом. К выборам в Раду, Президентом уже сегодня необходимо давать информацию обществу. Не должно так получиться как - Саакашвили говорит: дайте мне 300 человек и я сделаю вас богатыми и счастливыми - это не серьезно. Во первых Украинцам не надо наступать второй раз на палку: в Украине обществом должен руководить Украинец. Это не умоляет другие нации в их положительных качествах, но естественное желание Украинцев тоже нельзя не учитывать. Сегодня не секрет в правительстве много евреев и если посмотреть внимательно, то можно увидеть много недостатков в управлении процессами в стране по этой причине... Необходим закон для регулирования пропорционального представления в управляющих структурах граждан всех национальностей. Если не обсудить всех вопросов предъявляемых к кандидатам в управляющие органы: их программы и прочее - нет необходимости тратить время на проведение выборов. так как результат будет такой же как сегодня. В России сегодня выведено за границу один триллион $$ - в Украине не слышал информации думаю пропорционально к населению стран Украина не отстает от выведенных $$ в зарубежные страны. Это все по причине не отрегулированных гражданских отношений... Тема поднята своевременно, думаю общими усилиями участники форума смогут дать хорошие советы тем, кто желает войти в органы для управления процессами в Украинском  сообществе граждан. Мной много написано на эту тему, и с большим желанием буду поддерживать дискуссию на эту тему (по мере сил).
Да поможет нам Бог! Слава Богу!
Відповісти
#5
(11-10-2017, 17:01 )Max писав(ла): от основных проблем?

Проблем фундаментальных:

- прежде всего избыток государства во всех сферах жизни (что и вызывает коррупцию),
- до того ничтожность всего корпуса законодаства, конституции включительно,

и так далее.


Действующие законы написаны таким образом, что позволяют почти произвольное вирокування судам, которые в свою очередь являются монопольные и полностью видпирни на демократические процедуры (такая их конструкция является законодательно заложена).

Неужели кто-то верит, что отдельные антикоррупционные суды то здесь изменят? Или скорее послужат исполнительной власти очередным удобным инструментом для политически мотивированных репрессий против отступников? Ведь быть госслужащим в тотально коррумпированной праздно-регулятивной системе и оставаться непричастным к коррупции является невозможно, следовательно выбирай кого подходит и лепи на него дело.

Мы все много лет наблюдаем быдлячий хамство, Пустобрехство, спесь и тупую безграмотность (экономическое и юридическое) нардекпукив - с тем согласится полная большинство украинский. Ну продукт могут выдать такие законодатели, которая должна быть качество их законов?
А одновременно странным образом давно функционирует определенный мэм, что мол законы Украины есть хорошие, а нехорошо только с их выполнением.

Что-то здесь с логикой явно не того.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -----------------------------------------
Хочу Дополнить свой текст: после установления палаток возле рады Украины 18 октября 2017 года. Необходимо вспомнить, что предлагалось участникам "Майдана" после ухода из власти Януковича: расположиться "Совету Майдана в любом подходящий помещении: Дом профсоюзов, любой Украинский дом или гостиницу в Киеве для работы" Совета Майдана "на постоянной основе в Киеве." Совет Майдана " должен работать и для предстоящих выборов и в дальнейшем на постоянной основе в Киеве. Сегодня в Украине обстановка требует постоянной корректировки гражданских отношений мирным способом без всяких жертв и НЕ нужных волнений. Не нужно никого привлекать к ответственности так как для этого необходимо много времени (время деньги), необходимо создать "Совет Майдана" из всех групп выступивших сегодня около рады, "Совет Майдана будет работать по своему плану и представят свои предложения для сегодняшних управляющих групп граждан в Украине - с требованиями необходимых изменений в гражданских отношениях в Украине. Полномочия "Совета Майдана" будут основываться на письмах и обращениях из всех регионов и ОТДЕЛЬНЫХ людей Украины, который будут поступать в "Дом Украины" в Киеве для "Совета Майдана". Мое мнение: в "Совет Майдана" нельзя вводит Тимошенко и Найема и других бесполезных людей: они будут "вставлять палки в колеса" работы "Совета Майдана". Краткое предложение соответствует обычаям Украинского народа - Совет Майдана предложит олигархам уплатить деньги в государственную казну: часть доходов. Посоветовавшись с народом Украины "Совет Майдана" может назначить и Гетмана Украины.
Да поможет нам Бог! Слава Богу!
Відповісти
#6
(11-10-2017, 17:01 )ЗMax писав(ла): від засадничих проблем?

Проблем фундаментальних:

- передусім надмір держави в усіх царинах життя (що й спричиняє корупцію),
- до того нікчемність усього корпусу законодаства, з конституцією включно,

і так далі.


Чинні закони написані в такий спосіб, що уможливлюють майже довільне вирокування судам, які в свою чергу є монопольні і цілковито відпірні на демократичні процедури (така їх конструкція є законодавчо закладена).

Невже хтось вірить, що окремі антикорупційні суди щось тут змінять? Чи радше послужать виконавчій владі черговим зручним інструментом для політично умотивованих репресій проти відступників? Адже бути держслужбовцем в тотально скорумпованій дозвільно-регулятивній системі і залишатись непричетним до корупції є неможливо, отже вибирай кого пасує і ліпи на нього справу.

Ми всі багато років спостерігаємо бидляче хамство, пустобрехство, пиху і тупу неграмотність (економічну та юридичну) нардекпуків - з тим погодиться цілковита більшість українців. Ну то який продукт можуть видати такі законодавці, яка мусить бути якість їх законів?
А одночасно дивним чином віддавна функціонує певний мем, що мовляв закони України є добрі, а недобре лише із їх виконанням.

Щось тут з логікою явно не теє.

Ходе у відвазі народу поставити чесну людину у кандидати на вибори в державних та місцевих урядах та своїми голосами підтримати.  Однак коли часами явиться така людина на виборчім списку, то майже ніхто не дасть свій голос на ту людину. 
Народ чомусь собі та своїм знайомим не довіряє дотримуватись Конституції та справедливих законів котрі Кардинал Гузар часто споминав.
Є доволі досить чесних та здібних людей по всі Україні щоби виконували совісно державні обов'язки.  Але народ якийсь застрашений.   Тисне в кулаках здохлого горобця і навідь не думає що потрібно  до праці заставити яструба. Часопис ДЕНЬ подавав свого часу імена здібних людей на такі посади.  тепер час таких людей підтримати в до виборчих походах.  
Та'ж ми всі знаємо наших сусідів, одноміщан та навідь чесних людей в областях.  Тут не виконують свої обов'язки часописи та ТБ суспільства.  Все населення приспане та завантажене подробицями котрим й краю не має.
  
На Майдані в Києві та по всі Украіні люди відважно висловили своі бажання, то чому ми всі тепер чикаємо щоби ХТОСЬ ті бажання починав сповняти?!  Як бачимо, бувші урядовці за часів  Союза не в силі чи не мають відвагу наші вимоги виконувати, бо  їх  приятелі таких змін не бажають.  Говоримо про другий чи то третій Майдан.  То не Майдан відповідає за брак потрібної державноі праці, то наші дурнуваті та глузуваті вибори!  Народ пішов на лапку бувших політиків та урядовців СОВЄТСЬКОЇ УКРАІНИ.  

На других виборах вибрали сов'єтського виховання інжінєри ракет (не дурак, але сов'єт) .  На третих виборах вибрали поганого політика та гіршого совєтського економіка (наче ідеяліст).  На четвертих виборах вибрали совєтського злодія.  На п'ятих виборах вибрали совєтського крутія/богача.  Ну й куда це все веде?!  Крутій/богач з принцесою оливи мають піддержку менше двадцять вісотків населення. І ці двоє є одинокі кандидати на презеденство?! 

Люди добрі, часописи, та ТБ схаменіться.  Часописи та гуртове повідомлення, то є ваш обов'язок збудити народ.  Ваш обов'язок не лише повідомляти населення, але й навчати тай ще повчати!!!  Будучність України у ваших руках.
Відповісти
#7
(19-10-2017, 05:52 )hrushka писав(ла):
(11-10-2017, 17:01 )ЗMax писав(ла): від засадничих проблем?

Проблем фундаментальних:

- передусім надмір держави в усіх царинах життя (що й спричиняє корупцію),
- до того нікчемність усього корпусу законодаства, з конституцією включно,

і так далі.


Чинні закони написані в такий спосіб, що уможливлюють майже довільне вирокування судам, які в свою чергу є монопольні і цілковито відпірні на демократичні процедури (така їх конструкція є законодавчо закладена).

Невже хтось вірить, що окремі антикорупційні суди щось тут змінять? Чи радше послужать виконавчій владі черговим зручним інструментом для політично умотивованих репресій проти відступників? Адже бути держслужбовцем в тотально скорумпованій дозвільно-регулятивній системі і залишатись непричетним до корупції є неможливо, отже вибирай кого пасує і ліпи на нього справу.

Ми всі багато років спостерігаємо бидляче хамство, пустобрехство, пиху і тупу неграмотність (економічну та юридичну) нардекпуків - з тим погодиться цілковита більшість українців. Ну то який продукт можуть видати такі законодавці, яка мусить бути якість їх законів?
А одночасно дивним чином віддавна функціонує певний мем, що мовляв закони України є добрі, а недобре лише із їх виконанням.

Щось тут з логікою явно не теє.

Ходе у відвазі народу поставити чесну людину у кандидати на вибори в державних та місцевих урядах та своїми голосами підтримати.  Однак коли часами явиться така людина на виборчім списку, то майже ніхто не дасть свій голос на ту людину. 
Народ чомусь собі та своїм знайомим не довіряє дотримуватись Конституції та справедливих законів котрі Кардинал Гузар часто споминав.
Є доволі досить чесних та здібних людей по всі Україні щоби виконували совісно державні обов'язки.  Але народ якийсь застрашений.   Тисне в кулаках здохлого горобця і навідь не думає що потрібно  до праці заставити яструба. Часопис ДЕНЬ подавав свого часу імена здібних людей на такі посади.  тепер час таких людей підтримати в до виборчих походах.  
Та'ж ми всі знаємо наших сусідів, одноміщан та навідь чесних людей в областях.  Тут не виконують свої обов'язки часописи та ТБ суспільства.  Все населення приспане та завантажене подробицями котрим й краю не має.
  
На Майдані в Києві та по всі Украіні люди відважно висловили своі бажання, то чому ми всі тепер чикаємо щоби ХТОСЬ ті бажання починав сповняти?!  Як бачимо, бувші урядовці за часів  Союза не в силі чи не мають відвагу наші вимоги виконувати, бо  їх  приятелі таких змін не бажають.  Говоримо про другий чи то третій Майдан.  То не Майдан відповідає за брак потрібної державноі праці, то наші дурнуваті та глузуваті вибори!  Народ пішов на лапку бувших політиків та урядовців СОВЄТСЬКОЇ УКРАІНИ.  

На других виборах вибрали сов'єтського виховання інжінєри ракет (не дурак, але сов'єт) .  На третих виборах вибрали поганого політика та гіршого совєтського економіка (наче ідеяліст).  На четвертих виборах вибрали совєтського злодія.  На п'ятих виборах вибрали совєтського крутія/богача.  Ну й куда це все веде?!  Крутій/богач з принцесою оливи мають піддержку менше двадцять вісотків населення. І ці двоє є одинокі кандидати на презеденство?! 

Люди добрі, часописи, та ТБ схаменіться.  Часописи та гуртове повідомлення, то є ваш обов'язок збудити народ.  Ваш обов'язок не лише повідомляти населення, але й навчати тай ще повчати!!!  Будучність України у ваших руках.

Проблема тут не зовсім в людях, а в надмірності держави в Україні. Щоб не було корупції, потрібно, щоб державні чиновники не мали можливости вибирати, кому дозволяти, а кому не дозволяти, вимагаючи хабар. Не чиновники мають вирішувати, а закон - як комп'ютер: виконав вимоги закону - маєш право, не виконав - не маєш...

Це не моя думка, це така річ, яка називається правовою державою. Хоч, на мою думку, має бути верховенство глобальної всеукраїнської Громади, а не держави.
Відповісти


Схожі теми
Тема: Автор Відповідей Переглядів: Ост. повідомлення
  Гриценко пообіцяв зарплату в 800 Євро і життя без корупції Torr 11 720 13-02-2019, 18:59
Ост. повідомлення: BROTHER
  Ціна Газу проти Ціни Корупції [T,L] McOgon 0 335 01-02-2018, 03:46
Ост. повідомлення: McOgon
  Америка вірить що Україна не бажає вийти з корупції hrushka 0 401 05-12-2017, 18:08
Ост. повідомлення: hrushka

Перейти до форуму: